Strona 1 z 2

Potrzebuje pomocy....

: wt paź 04, 2005 21:49
autor: Łyskacz
Witam.
Mam dziwny problem z obrotami...Kiedy silnik jest zimny i jak dodaje gazu to pracuje bardzo nierówno na benzynie jak i na gazie.Potem jak juz sie troche silnik nagrzeje jest ok.
Co to może być???
Jeśli może mi ktoś pomóc będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie.
Silnik to RF 1,6 gaźnik rok 88.
Używałem opcji szukaj ale nic sensownego nie znalazłem.
Z góry dziekuje za pomoc!

: wt paź 04, 2005 22:38
autor: Łyskacz
flanel pisze:a masz katalizator jesli tak top sonde zmien i powinno byc okii
Mam G-KAT'a to pewnie i sonda jest...Nie wiesz może ile taka sonda może kosztować???
Pozdrawiam

: śr paź 05, 2005 10:13
autor: B_O_N_K
Oryginał BOSH'a do mk2 GTI kosztuje niemal 300zł. Uniwersalna w sklepie - około 120zł. Uniwersalna na Allegro 45zł. Musisz sprawdzić ile przewodów idzie od sondy - myślę że jeden. I aby Ci gwint pasował ;)

Pozdrawiam ;)

: śr paź 05, 2005 21:02
autor: tauka
No tylko popatrz żeby się kable zgrywały. Ja mam np 4 przewody. A pozatym to wcale nie musi być sonda, tylko tak jak i mi pisali katalizator zapchany. Najlepiej pojedź do diagnosty i on 2 kabelki podlacza ze specjalnym testerem i już wszystko widać co i jak. Ja mam podobny problem co ty. jak jest zimny to mi przygasa, autem szarpie i ogólnie nie bardzo chce jechać. ale jak sie rozgrzeje, to troche mu sie polepsza, ale i tak sie muli. Padło na sonde, ale czy coś więcej bedzie wiadomo w piatek.

: śr paź 05, 2005 21:03
autor: Łyskacz
A czy da się zaadaptować monowtrysk do mojej głowicy??silnik to 1,6 RF.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 21:07 ]
tauka, Ja sie boje, że może to byc również wina gaźnika bo mam pierburga 2e2.Ten typ jest skomplikowany i malo kto sie zna na tych gaźnikach niestety....ale daj znac co Ci powedzą na diagnozie
Pozdro

: śr paź 05, 2005 21:12
autor: tauka
No widzisz, a ja mam na pełnym wtrysku. Wstepnie była sonda sprawdzana testerem i wyszło ze jest padnieta. W piątek jade ja wymienić. Koleś wrzuca i za 50 PLN uzywke razem z założeniem i regulacja. Przy okazji posprawdza wszystko co i jak, czy nie ma jakiś innych problemów w silniku. Jak zrobi to tam znac co było.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 21:13 ]
A moze to wina gaziq??Bo zauważyłem że na gazie jeździsz.

: śr paź 05, 2005 21:18
autor: Łyskacz
tauka pisze:A moze to wina gaziq??Bo zauważyłem że na gazie jeździsz.
Raczej nie bo na benynie to samo się dzieje..Ja myślę ze to chodzi o jakies podciśnienia bo ten gaźnik działa na zasadzie podcisnien.

: śr paź 05, 2005 21:40
autor: B_O_N_K
flanel pisze:prtzeciez jak kup[i uzywke boscha to tez sie nic nie stanie uzywka 50zł tylko musisz wykrecic i spisac nr boscha
Ale ja nie twierdzę że coś się stanie ;) Po prostu napisałem ile kosztują nówki ;)

Pozdrawiam ;)

: śr paź 05, 2005 22:32
autor: Paweł Marek
Jeśli te drgania są identyczne na gazie i na benzynie tobym stawiał na wyskie napięcie (kable świece ), bo gdyby tylko na benzynie , a masz 2e2 to pewnie uwaliło cie ssanie. Były o tym posty z rysunkami nawet. Np poszła ci membrana w siłowniku podciśnieniowym (góra gaźnika prawa strona) która steruje górna przepustnicą.

: pt paź 07, 2005 09:13
autor: Łyskacz
slonko, Myśle że jesteś najbliżej prawdy.Zimny silnik chodzi mi na 3 albo 2 garach bo w ogóle nie ma mocy.Jak załapie troszke temperatury(po minucie od zozruchu)to śmiga bez zarzutu odzyskuje moc i codzi równiutko zero szarpania..Kumpel mówił, że teraz jest duża wilgoć i kable moga zamakać po nocy.No to czeka mnie wymiana kabelków,kopółki i świec
Pozdro