Strona 1 z 2
problem :[ strzelilo i nie chce zapalic, jezdzic :/
: ndz maja 10, 2009 14:35
autor: neromax
czesc, mam II gen gazu w silniku 2e (2.0) i dzis rano za ostro strzelilo mi przeplywke
od tej pory nie chce zapalic na benz chyba ze odlacze wtyczke od przeplywki ... jak przelanczy na gaz i podlacze wtyczke to wchodzi mi na 3tys i tak stoi
czy da sie ja naprawic ? jesli nie to napiszcie co mam dokladnie kupic :/ (bo moze jeszcze cos musze oprocz przeplywki)
jedni sprzedaja przeplywki za 300 a inni za 80 :/ nie wiem o co chodzi
: ndz maja 10, 2009 14:41
autor: fleshu
Pzepływomierz będzie do zmiany - strzał go uszkodził. Powodem prawdopodobnie jest jakieś niedomaganie w układzie iskry(być może wilgoć w rozdzielaczu). Ale niech w tym temacie się jeszcze inni wypowiedzą.
A cena przepływki to od producenta zależy. Najlepiej sprawdzić przed kupnem. Albo do serwisu i orginał brać - ale tak jak napisałeś - jest drogi(około 300 zł).
: ndz maja 10, 2009 14:52
autor: neromax
ja mam bosh-a
taki sie nada ?
http://www.allegro.pl/item627204885_prz ... iii_3.html
: ndz maja 10, 2009 14:56
autor: Paweł Marek
neromax, pewnie uszkodzona, ale spokojnie. Najp[ierw oceń czy gumy zabepieczające i od odmy oraz dolotu nie pospadały. Jeśli nie to zajrzyj do przepływki i zobacz czy klapka się zablokowała. Potem zajrzyj pod jej dekielek czarny co sę tam porobiło. Może się okazać że łatwo to naprawisz. A co do cen - dla ciebie te drogie niestety, klapkowe.
http://allegro.pl/item632142440_przeply ... at_b3.html
http://allegro.pl/item617448756_przeply ... 3_2_0.html
http://allegro.pl/item629333412_vw_golf ... bosch.html
: ndz maja 10, 2009 14:56
autor: fleshu
Numer musi się zgadzać!!! Jak zdejmiesz swój to zobaczysz że prawdopodobnie ta klapa sówakowa robiąca pomiar powietrza nie chodzi. Złamało ją na podstawie ośki. Dobieraj wg numeru - inaczej będzie lipa - dalej będziesz miał to samo.
: ndz maja 10, 2009 15:00
autor: Paweł Marek
nie
popatrza na te które ci zapodałem numer taki sam a na końcu ma być litera C najlepiej albo B od passata. Jeśli na końcu nie ma literki to jest od MK2 i auto będzie chodzić na niej, ale nie do końca idealnie na benie., do LPG starczy. Piszę o numerze OEM nie Boscha
: ndz maja 10, 2009 15:13
autor: neromax
ok dzieki koledzy, jutro sie tym zajme, rozbiore i poogladam dokladnie... jakas jedna rurke mi wyrwalo ta na samej górze kolo czarnego plastiku kwadratowego ale dopiolem, dam znac jak cos wiecej sie dowiem lub naprawie
[ Dodano: 10 Maj 2009 15:19 ]
a moge tak jezdzic ? z odpieta przeplywka ?
: ndz maja 10, 2009 15:19
autor: Paweł Marek
neromax pisze:jakas jedna rurke mi wyrwalo ta na samej górze kolo czarnego plastiku kwadratowego
szukaj dokładnie w tej okolicy, i masz pewnie pierścień antywybuchowy, bywa że po strzale zsunie się w bok gdzieś od spodu gdzie nie widać i wówczas wystarczy go nałożyć.
: ndz maja 10, 2009 15:20
autor: fleshu
Tak to wyglądało w przypadku Mazdy 323F:
Nawet było widać że wcześniej było coś nie tak i ocierało:
A tak wygląda środek jak by kto pytał:
: ndz maja 10, 2009 15:21
autor: Paweł Marek
neromax pisze:a moge tak jezdzic ? z odpieta przeplywka ?
możesz ale na benie go nie morduj bez przpływki, na lpg spokojnie, z tym że może być silnik słabszy dlatego że przpływka ma klapkę zablokowaną w pozycji przymkniętej i dlatego że silnik przechodzi w stan awaryjny i mniej mu się wyprzedza zapłon na wyższych obrotach
: ndz maja 10, 2009 15:23
autor: fleshu
Wyrwało rurkę od dyfuzora gazów - norma. Kuzynowi wyleciał w powietrze dyfuzor, bo ktoś wcześniej go na klej zakleił do rurek. - a ta przepływka to właśnie od niego.
: ndz maja 10, 2009 15:23
autor: Paweł Marek
fleshu pisze:ocierało:
ano ja tak miałem po strzale, ale tylko papierem ściernym drobnym szlifnąłem i jest ok.
: ndz maja 10, 2009 17:30
autor: neromax
a da sie przeplywke jakos rozebrac i zobaczyc czy peklo czy co ? bo rozkrecilem ja i ta klapka w srodku bardzo ciezko chodzi
: ndz maja 10, 2009 17:37
autor: fleshu
Tak jak na fotkach, które wysłałem - chyba masz tam od spodu śrubki? No albo sówak pod czarną pokrywką od góry.