Strona 1 z 1

MKII 1,8 16 V po małym remoncie gorsze osiągi i "bzyc

: wt paź 04, 2005 18:54
autor: trabi
Witam
nie jestem posiadaczem golfika ale pozwoliłem sobie napisać o moim problemie, otóz posiadam silnik z waszej rodzinki . Jest to 1,8 16 V KR z MKII
a teraz do rzeczy ;
mój silnik miał nieładne przedmuchy , brał olej itp wiec zrobiłem mały remont dodam , że miał cisnienie 10-12-11-14
wyminiłem zawory ( nie wszystkie ale te co trzeba było) uszczelniacze, panewki , pierścienie, rozrząd ustawiony wg książki itp.
autko dotarte nie katowane przez 1000km
cisnienie po remoncie i "ułożeniu" 13,5-14-14-13,5

no i przyszły czas na testy;
autko jest bardziej mulaste mna 1/4 kręci gorsze czasy o 0,5 s co jest katastrofą a powinien dużo lepsze niz przed remontem
do tego jak depne do spodu to z silniki wydobywa się metaliczne stukanie jakby wszystkie zawory na raz ciche ale syłuchac wyraźnie
niewiem co to jest, przredtem tego nie było
wszytko złożone tak jak ma być więc o co chodzi ??
ja juz zgłupiałem
help :(
dziki dla wytrwałych za pomoc i przeczytanie :)

: wt paź 04, 2005 19:01
autor: daaroo
u ojca w oplu po remoncie glowicy padł dół silnika.Silnik sie zatarł na panewkach.

Lepiej żeby u Ciebie podobnie sie nie stało.

: wt paź 04, 2005 21:26
autor: Tomasz Żaguń
Ja takiego miałem KR Jak zrobiłeś remont to musisz obowiązkowo ustawić dobrze zapłon no i na wtrysku wyregulować skład mieszanki bo jak byś niewiedział to dawkę wtrysku paliwa się reguluje i dlatego te motory dawały si e zaje..... wyregulować. Tak wogóle to musisz tankować bardzodobre paliwko bo mój był strasznie czuły na jakość i zawsze wiedziałe że jest chszczone.

: wt paź 04, 2005 22:39
autor: GTO
zła regulacja pewnie, KR only na 98 oct !!!

: wt paź 04, 2005 22:45
autor: trabi
witam
thx za uwagi
fakt zapłonu nie ruszałem, niby jest tak samo ale róznie to bywa
dlatego zajme się jeszcze tym na dniach