Strona 1 z 1

Dwie pompy paliwa = jedna pompa

: pt maja 08, 2009 18:33
autor: un86
Witam,

mam pytanko dotyczące pomp paliwa w silniku 1.8 16V PL, normalnie jest tam pompa wewnątrz baku która daje ciśnienie chyba około 4.2 plus akumulator paliwa. Jaką pompę powinienem kupić aby zastąpić ten układ jedną pompą ?

czy taka 6barowa będzie ok ?
http://allegro.pl/item610791321_pompa_p ... STOSOWANIE

btw. szukałem na forum, ale coś mi wyszukiwarka nie działa, bo tylko pierwsz strona wyników się pokazuje :/

dzięki za pomoc i pozdrawiam.

: pt maja 08, 2009 19:58
autor: sas_gti
ta w baku tylko podaje do właściwej pompy paliwa ktora jest pod podłogą przy belce i ona nie daje na pewno az ponad 4 bary. Za to właściwa pompa owszem.
Co do tej pompy z allegro to sie nie wypowiem.

: pt maja 08, 2009 20:14
autor: un86
sas_gti pisze:ta w baku tylko podaje do właściwej pompy paliwa ktora jest pod podłogą przy belce i ona nie daje na pewno az ponad 4 bary. Za to właściwa pompa owszem.
Co do tej pompy z allegro to sie nie wypowiem.
hmm sprawdzałem taki ustrojstwem i daje ta pompa wewnętrzna ponad 4, ale mniejsza o to, jaką powinienem kupić pompę aby zastąpić te 2 które są oryginalnie ?

ta z allegro to aż taki szajs ?

: pt maja 08, 2009 20:33
autor: Paweł Marek
un86 pisze:czy taka 6 barowa będzie ok ?
powinna być, ale to chyba pompa pod podłogę, a taka musi mieć drugą w baku. Raczej nie uda ci się znaleźć pompy 6 barowej do utopienia w baku.

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 8:35 pm ]
z drugiej strony z pompami to jest tak że dają o wiele wyższe ciśnienie niż nominalne, bo to nominalne to jest takie jak panuje maksymalnie w układzie wtryskowym obniżone przez regulator.
Podejrzewam że wystarczyła by pompa 4 barowa do MK3, ale bez kombinacji jej w baku od mk2 nie umieścisz.

: pt maja 08, 2009 23:34
autor: un86
właśnie o to mi chodzi, żeby była zewnętrzna :) jutro zamówię zatem :]