Witam,
mam pytanko dotyczące pomp paliwa w silniku 1.8 16V PL, normalnie jest tam pompa wewnątrz baku która daje ciśnienie chyba około 4.2 plus akumulator paliwa. Jaką pompę powinienem kupić aby zastąpić ten układ jedną pompą ?
czy taka 6barowa będzie ok ?
http://allegro.pl/item610791321_pompa_p ... STOSOWANIE
btw. szukałem na forum, ale coś mi wyszukiwarka nie działa, bo tylko pierwsz strona wyników się pokazuje :/
dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Dwie pompy paliwa = jedna pompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hmm sprawdzałem taki ustrojstwem i daje ta pompa wewnętrzna ponad 4, ale mniejsza o to, jaką powinienem kupić pompę aby zastąpić te 2 które są oryginalnie ?sas_gti pisze:ta w baku tylko podaje do właściwej pompy paliwa ktora jest pod podłogą przy belce i ona nie daje na pewno az ponad 4 bary. Za to właściwa pompa owszem.
Co do tej pompy z allegro to sie nie wypowiem.
ta z allegro to aż taki szajs ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
powinna być, ale to chyba pompa pod podłogę, a taka musi mieć drugą w baku. Raczej nie uda ci się znaleźć pompy 6 barowej do utopienia w baku.un86 pisze:czy taka 6 barowa będzie ok ?
[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 8:35 pm ]
z drugiej strony z pompami to jest tak że dają o wiele wyższe ciśnienie niż nominalne, bo to nominalne to jest takie jak panuje maksymalnie w układzie wtryskowym obniżone przez regulator.
Podejrzewam że wystarczyła by pompa 4 barowa do MK3, ale bez kombinacji jej w baku od mk2 nie umieścisz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości