mocno kopci....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cristiano1947
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 07, 2009 21:29
Lokalizacja: WRO
Kontakt:

mocno kopci....

Post autor: Cristiano1947 » pt maja 08, 2009 16:18

Mam mianowicie taki problem?? Gdy odpalam MK2 (rocznik 90' 1.3 benzyna) z rury wydechowej wylatuje siwy dym...gdy dodaje gazu robi się już bardziej czarny, a gdy chodzi na maxa to jest już prawie czarny....z tego co wiem mogą to być luzy na pierścieniach i spala olej......ale nie jestem do końca pewien...czy moze byc jakaś inna przyczyna?? Jeśli tak to jaka?? Dziekuje z góry za wskazówki...

Pozdro!!!


TYLKO WROCŁAW!!!!

TYLKO ZNK!!!!

ArthiD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ArthiD » pt maja 08, 2009 20:40

W moim starym 1.8 JH też tak miałem, poszły uszczelniacze na zaworach, po rozbiórce silnika okazało sie że zaorało cylindry, a tłoki goniły po nich jak chciały. Wymieniłem silnik bo naprawa była nieopłacalna



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 08, 2009 20:56

Pierścienie lub Uszczelniacze zaworowe.
Ile dolewasz oleju i jak często?



Cristiano1947
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 07, 2009 21:29
Lokalizacja: WRO
Kontakt:

Post autor: Cristiano1947 » pt maja 08, 2009 23:09

Ostatnio dolalem litr bo zaczeła mrugać dioda od wskaźnika oleju...po wlaniu zgasła i narazie spokuj...a nie jeżdze tak często....wiec jak to może być? ile to bedzie kosztować? i czy wogóle sie opłaca?...


TYLKO WROCŁAW!!!!

TYLKO ZNK!!!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 10, 2009 20:38

Ja w swoim MK2 1,6TD robiłem taki "szwedzki" remont,czyli wymiana pierścieni,panewek korbowodowych,rozrządu,wszystkich uszczelek i uszczelniaczy,oleju i filtrów-ponad 500zeta za wszystkie części i olej.Robocizna-0 zeta,bo robiłem sam.
Czy się opłaca-nie wiem,to akurat Ty powinieneś wiedzieć.Ja remontowałem,bo auto jest jak igiełka,no i czuję do niego wielki sentyment :wink:



ArthiD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ArthiD » pn maja 11, 2009 01:35

ja za silnik po kapitalnym remoncie dałem 350 zł, to raczej sie nie opłaca



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » pn maja 11, 2009 01:49

ArthiD pisze:ja za silnik po kapitalnym remoncie dałem 350 zł, to raczej sie nie opłaca
a skad ta pewność ze był po kapitalnym remoncie? na słowo wierzysz właścicielowi? :chytry: moze tylko głowice robił.



ArthiD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ArthiD » pn maja 11, 2009 02:01

Kupiłem go od znajomego złomiarza i dał mi numer do poprzedniego właściciela, bo zegary opchnął i nie pamiętał jaki ma przebieg. Chłop miał pecha dwa tygodnie po remoncie skasował golfine. Jedyną wadą tego silnika były pourywane gwinty pod łape od wspomagania, no ale mam spawarke hehe.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 295 gości