Wyciekający w szybkim tempie płyn chłodniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jkidd2003
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:22
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Wyciekający w szybkim tempie płyn chłodniczy

Post autor: jkidd2003 » pt maja 08, 2009 14:11

Witam,

Od około tygodnia średnio, co 24h ucieka mi 1l płynu chłodniczego. Próbowałem specyfiku o nazwie stop-leak, ale to nie pomogło. Martwię się, że mogło wręcz zaszkodzić, bo poczytałem trochę opinii na forum. W każdym razie wczoraj podjechałem do mechanika i stwierdził, że do wymiany jest pompa wody. Czyli chłodnica jest raczej cała i niepotrzebnie wsypywałem to "coś". Można jakoś sprawdzić, czy nie zapchała się przypadkiem? Nie znam się za bardzo na mechanice, dlatego chciałbym zapytać Was, czy mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny tego wycieku? Jeśli tak, to jakie? Możecie doradzić mi jakiej firmy pompę zakupić i jaki może być koszt wymiany? Widziałem, że ceny wahają się w granicach 40-80 zł, a mechanik zawołał 250 zł za pompę z robocizną. Czy jest to normalna cena, czy jednak trochę przesadna?

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc!

Z pozdrowieniami,
JasonKidd



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » pt maja 08, 2009 14:17

jkidd2003, pompa pompa a co ma pompa do wycieku?? gdzieś masz jakąś nieszczelność, posprawdzaj na wężach czy jakaś obejma nie puściła , bo pewnie na postoju nic nie widać tylko w czasie jazdy ci to spitala. przeglądnij najpierw węże może jakiś się gdzieś przetarł od wibracji bo gdzieś opierał? :chytry:



jkidd2003
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:22
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: jkidd2003 » pt maja 08, 2009 14:20