Strona 1 z 1

Dławiący się silnik.

: pt maja 08, 2009 08:25
autor: bastianlkt
Witam,
Mam pytanie, otoz mam Golfa III 1.8 GT z 92r.
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

: pt maja 08, 2009 16:15
autor: stonefree
Na gazie, czy na benzynie?

: pn maja 11, 2009 08:34
autor: bastianlkt
stonefree pisze:Na gazie, czy na benzynie?
Benzyna , nie mam LPG.
Pozdrawiam.

: pn maja 11, 2009 12:46
autor: Prono89
sprawdź filtr paliwa i ewentualnie może przepustnica sie syfem zalała. U mnie było podobnie, przeczyściłem ją benzyną ekstrakcyjną (delikatnie) i śmiga aż miło ;)

[ Dodano: 11 Maj 2009 12:47 ]
bo wnioskuje, że silnik to 1.8 na mono tj ABS :> sprawdź tą przepustnicę ;)

: pn maja 11, 2009 13:43
autor: bastianlkt
Prono89 pisze:sprawdź filtr paliwa i ewentualnie może przepustnica sie syfem zalała. U mnie było podobnie, przeczyściłem ją benzyną ekstrakcyjną (delikatnie) i śmiga aż miło ;)

[ Dodano: 11 Maj 2009 12:47 ]
bo wnioskuje, że silnik to 1.8 na mono tj ABS :> sprawdź tą przepustnicę ;)

Dzieki, sprawdze i dam znac ;)

Re: Dławiący się silnik.

: śr maja 13, 2009 00:20
autor: jez
bastianlkt pisze:Witam,
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?.
Kolego zwykle takie objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu. Zwykle przy "portkach" (łącznik elastyczny) o ile dobrze kojarzę Twój silnik portki są zaraz za kolektorem wydechowym. Popatrz dobrze na portki i miedzy nie czy nie są wyraźnie okopcone (czaarne). Może być tez nieszczelność miedzy głowicą a samym kolektorem lub miedzy kolektorem a dwururką (parę cm przed portkami).

A dlaczego tak sie dzieje ? Metal rozszerza się pod wpływem temperatury i następuje takowe samouszczelnienie się układu.

: śr maja 13, 2009 00:52
autor: Superbeasto
jez pisze:objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu
też bym za tym obstawał. Mam 1.8 RP. Urwałem wydech i wisi tak sobie na prowizorycznym kabelku. Silnik jak zimny to i zgasnąć potrafi. Wcześniej wszystko było okej.

[ Dodano: 13 Maj 2009 17:31 ]
wydech u mnie ma nieszczelność na łączu tym w kształcie trójkąta na 3 śruby...