Strona 1 z 1

Sterownik alarmu

: śr maja 06, 2009 23:24
autor: 4m4ru
Witam.
Mój golf co jakiś czas potrafi zgasnąć. Z tego co doczytałem na forum doszedłem do tego, że problem leży po stronie sterownika fabrycznego alarmu (odcięcie zapłonu).
Znalazłem to ustrojstwo, rozkręciłem i mam w 2 miejscach wetknięte zapałki (co widać na zdjęciu). Numer części - 1H0 953 233 B
[img=http://img141.imageshack.us/img141/916/obraz015a.th.jpg]
Sytuacja wygląda tak, że kiedy mi zgaśnie często wystarczy przyłożyć pięścią w miejscu gdzie siedzi ten sterownik i auto odpala.
Znalazłem na szrocie taki sam sterownik, te same numery, załadowałem i nic, nawet nie odpalił. Czy może to być kwestia jakiegoś zakodowania? Dodam, że centralny i alarm włączam z pilota a nie fabrycznego kluczyka.

: czw maja 07, 2009 08:15
autor: zyggy
A czy przypadkiem wraz z nowym sterownikiem alarmu, nie kupiłeś też innego kodu immobiliser'a ??? Nie pamiętam jak jest w mk3, czy ten moduł odpowiada za immo ???

pzdr
zyggy

: czw maja 07, 2009 11:18
autor: Paweł Marek
zapałki widzę w trzech miejscach - to twoja robota? Zamykają obwody na przekaźnikach żeby auto chodziło. O kodowaniu znajdziesz na forum

: czw maja 07, 2009 11:43
autor: Baracus86
Powiem tak. jeśli zapałki trzymają te elektro magnesy żeby auto chodziło to albo jest uwalone napięcie sterujące przełączeniem przekaźników tych ze właśnie albo same przekaźniki po prostu trzeba wymienić i będzie po robocie :) :bigok:

: czw maja 07, 2009 12:04
autor: Krokulec
Miałem to samo ze sterownikiem auto alarmu w swoim pasku, to najprędzej będą zimne luty na którymś z obwodów elektrycznych, na pierwszy rzut oka wszystko w pożądku, mi gość poprzelutowywał zimne luty i jak ręką odjął, do tej pory pali jak ta lala.

Moja rada: Wykręć daj elektronikowi płytke, niech sprawdzi zimne luty, przelutuje i po kłopocie

Pozdrawiam

: czw maja 07, 2009 12:28
autor: Baracus86
właśnie zapomniałem o zimnych lutach bo to tez podstawa do sukcesu. kolega Krokulec ma całkowita racje :) :grin:

: czw maja 07, 2009 13:24
autor: zyggy
To fakt, zapomniałem, że zimne luty też leczyłem, bo mi się fabryczny alarm nie uzbrajał. :grrr:

pzdr
zyggy

: czw maja 07, 2009 17:48
autor: 4m4ru
Te zapałki to poprzedni właściciel :) wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony :blush:

: czw maja 07, 2009 21:24
autor: ...radek...
mialem to samo tylko zamiast zapalek-kawalki papieru. podjechalem do elektryka i w jakis sposob to ominal (chyba) :bajer:

: czw maja 07, 2009 21:43
autor: Paweł Marek
4m4ru pisze:Te zapałki to poprzedni właściciel wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony
z tym że pilot to masz raczej od dokladanego alarmu który niema nic wspólnego z tym fabrycznym

: czw maja 07, 2009 22:48
autor: 4m4ru
Więc czy wymiana pilota wiąże się również z wymianą centralki od alarmu? Nigdzie żadnego dodatkowego alarmu nie widziałem... Raz mi się włączył i wył przerywanym klaksonem więc chyba to fabryczny tylko.

: czw maja 07, 2009 23:30
autor: Krokulec
Jeżeli fabryczny to chyba w kluczyku, przynajmniej ja taki mam, a można drugi dorobić i zestroić z fabrycznym alarmem tylko w ASO

: pt maja 08, 2009 08:04
autor: Paweł Marek
4m4ru, możesz mieć tylko sterownik centralnego zamka dołożny i do tego pilot. Szukaj go gdzieś koło pompki w bagażniku, albo nad skrzynką bezpieczników, może daj fotkę pilota. Czasem jeśli sterownik lub alarm nie jest stary jakiś, to można dostać do tego nowy pilot. Ale wówczas musisz i tak mieć instrukcję do wkodowania tego nowego pilota, która jest dołączona do danego alarmu czy sterownika. Może się okazać że nie znajdziesz i wówczas kupno nowego sterownika za niecałą stówę plus montaż samodzielny lub za drugą stówe jest mniejszym kłopotem.

: ndz maja 17, 2009 20:36
autor: 4m4ru
Panowie, chciałbym uzyskać odpowiedź na następujące pytanie: czy mogę to cudo (sterownik fabrycznego alarmu)
Obrazek
podmienić na jakiś inny alarm kupiony chociażby na allegro, jak np taki lub taki ??
Czy wystarczy go podmienić czy trzeba jakoś specjalnie zaprogramować?

Jeśli nic nie trzeba robić to co mogło być przyczyną tego, że po podmianie sterownika oryginalnego na drugi auto nadal nie chciało odpalić?