Sterownik alarmu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sterownik alarmu
Witam.
Mój golf co jakiś czas potrafi zgasnąć. Z tego co doczytałem na forum doszedłem do tego, że problem leży po stronie sterownika fabrycznego alarmu (odcięcie zapłonu).
Znalazłem to ustrojstwo, rozkręciłem i mam w 2 miejscach wetknięte zapałki (co widać na zdjęciu). Numer części - 1H0 953 233 B
[img=http://img141.imageshack.us/img141/916/obraz015a.th.jpg]
Sytuacja wygląda tak, że kiedy mi zgaśnie często wystarczy przyłożyć pięścią w miejscu gdzie siedzi ten sterownik i auto odpala.
Znalazłem na szrocie taki sam sterownik, te same numery, załadowałem i nic, nawet nie odpalił. Czy może to być kwestia jakiegoś zakodowania? Dodam, że centralny i alarm włączam z pilota a nie fabrycznego kluczyka.
Mój golf co jakiś czas potrafi zgasnąć. Z tego co doczytałem na forum doszedłem do tego, że problem leży po stronie sterownika fabrycznego alarmu (odcięcie zapłonu).
Znalazłem to ustrojstwo, rozkręciłem i mam w 2 miejscach wetknięte zapałki (co widać na zdjęciu). Numer części - 1H0 953 233 B
[img=http://img141.imageshack.us/img141/916/obraz015a.th.jpg]
Sytuacja wygląda tak, że kiedy mi zgaśnie często wystarczy przyłożyć pięścią w miejscu gdzie siedzi ten sterownik i auto odpala.
Znalazłem na szrocie taki sam sterownik, te same numery, załadowałem i nic, nawet nie odpalił. Czy może to być kwestia jakiegoś zakodowania? Dodam, że centralny i alarm włączam z pilota a nie fabrycznego kluczyka.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Miałem to samo ze sterownikiem auto alarmu w swoim pasku, to najprędzej będą zimne luty na którymś z obwodów elektrycznych, na pierwszy rzut oka wszystko w pożądku, mi gość poprzelutowywał zimne luty i jak ręką odjął, do tej pory pali jak ta lala.
Moja rada: Wykręć daj elektronikowi płytke, niech sprawdzi zimne luty, przelutuje i po kłopocie
Pozdrawiam
Moja rada: Wykręć daj elektronikowi płytke, niech sprawdzi zimne luty, przelutuje i po kłopocie
Pozdrawiam
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
Te zapałki to poprzedni właściciel wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
mialem to samo tylko zamiast zapalek-kawalki papieru. podjechalem do elektryka i w jakis sposob to ominal (chyba)
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 21:31 przez ...radek..., łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
z tym że pilot to masz raczej od dokladanego alarmu który niema nic wspólnego z tym fabrycznym4m4ru pisze:Te zapałki to poprzedni właściciel wetknięte są właśnie żeby zamykać obieg czy jakoś tak, bez tego nie odpale.
Posprawdzam w takim razie zimne luty.
mam jeszcze pytanie.. coraz bardziej rozwala mi się mój jedyny pilot. Czy można jakoś dokupić same piloty czy trzeba wymienić razem ze sterownikiem? Jeśli trzeba wymienić całość to czy są takie sterowniki, które pasują do tych wtyczek w MK3? Póki co jestem w tym zielony
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
4m4ru, możesz mieć tylko sterownik centralnego zamka dołożny i do tego pilot. Szukaj go gdzieś koło pompki w bagażniku, albo nad skrzynką bezpieczników, może daj fotkę pilota. Czasem jeśli sterownik lub alarm nie jest stary jakiś, to można dostać do tego nowy pilot. Ale wówczas musisz i tak mieć instrukcję do wkodowania tego nowego pilota, która jest dołączona do danego alarmu czy sterownika. Może się okazać że nie znajdziesz i wówczas kupno nowego sterownika za niecałą stówę plus montaż samodzielny lub za drugą stówe jest mniejszym kłopotem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Panowie, chciałbym uzyskać odpowiedź na następujące pytanie: czy mogę to cudo (sterownik fabrycznego alarmu)
podmienić na jakiś inny alarm kupiony chociażby na allegro, jak np taki lub taki ??
Czy wystarczy go podmienić czy trzeba jakoś specjalnie zaprogramować?
Jeśli nic nie trzeba robić to co mogło być przyczyną tego, że po podmianie sterownika oryginalnego na drugi auto nadal nie chciało odpalić?
podmienić na jakiś inny alarm kupiony chociażby na allegro, jak np taki lub taki ??
Czy wystarczy go podmienić czy trzeba jakoś specjalnie zaprogramować?
Jeśli nic nie trzeba robić to co mogło być przyczyną tego, że po podmianie sterownika oryginalnego na drugi auto nadal nie chciało odpalić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 380 gości