Strona 1 z 1

Zgrzyt w skrzyni biegów

: śr maja 06, 2009 15:42
autor: Boossssssss
Witam! Mam taki problem...gdy wrzucam drugi bieg to słychac taki zgrzyt jakby biegu nie było. Znajomy mówił że miał kiedyś coś podobnego tylko że z piątym biegiem i musiał wymienic łożysko igiełkowe. Co to może by w moim przypadku? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam

: śr maja 06, 2009 15:53
autor: krzycho85
Jeśli oleju nie brakuje to do wymiany synchronizator 2 biegu. A na przyszłość http://forum.vwgolf.pl/search.php

: śr maja 06, 2009 16:57
autor: Boossssssss
olej dopiero wymieniłem.to pewnie ten synchronizator.dzięki

: śr maja 06, 2009 19:33
autor: Tomek_Dx
Do wymiany synchronizator II biegu lub delikatne obchodzenie sie z lewarkiem. Mi pierwszy raz zgrzytnęło 100tys km temu:) Jednak od tego czasu nie wrzucam II jak w sportowym aucie. Jeśli nie chcesz niczego wymieniać (zawsze jest prawdopodobieństwo że jakiś mechanik coś spieprzy) to wrzucając np z I na II najpierw wrzucasz na luz czekasz 1 sekundę i dopiero II. W VW to nie sportowa skrzynia tylko taka która przy delikatej obsłudze przejedze ze dwa silniki czyli np 800tys km:)

: śr maja 06, 2009 20:06
autor: Boossssssss
oki:) dzięki wielkie za pomoc:)

[ Dodano: 06 Maj 2009 20:42 ]
a jeszcze mam takie pytanko...co sądzicie o tym kolektorze? bo ostatnio mechanik stwierdził że mój jest w rozsypce...

http://allegro.pl/item627353398_vw_golf ... wania.html

: śr maja 06, 2009 21:32
autor: klex1
Aj... Mowimy o korektorze, czy kolektorze? Bo do dwie rozne sprawy w roznych czesciach auta... :helm:

: śr maja 06, 2009 21:50
autor: Boossssssss
chodzi o tył.kolektor siły hamowania

: śr maja 06, 2009 22:09
autor: klex1
Jak dla mnie, to nie wyglada rewelacyjnie... I szczerze mowiac, balbym sie go kupowac, zwlaszcza, ze sprzedajacy nie podaje, z jakiego rocznika jest ten korektor. Ale to tylko moje zdanie. :bigok:

: śr maja 06, 2009 22:15
autor: Boossssssss
No wiem wlasnie ze nie bardzo wygląda. Dlatego wolałem zapytac

: śr maja 06, 2009 22:48
autor: klex1
Jedz najlepiej na jakis szrot i tam popatrz po korektorach sily hamowania. Ja zzwrocilbym uwage na wyglad zewnetrzny (otarcia, uderzenia, odpryski, korozja) oraz na stan wszystkich gwintow. :bigok: