4000 rpm i koniec
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
4000 rpm i koniec
Już o to pytałem lecz bez skutku, a więc po kolei
gdy wcisne do dechy silnik kręci do 4000 rpm i zaczyna sie dławić, gdy odpuszce gazu wkręca sie dalej.
Kombinowałem z dawkami lpg, zapłonem ale dalej to samo.
gdy wcisne do dechy silnik kręci do 4000 rpm i zaczyna sie dławić, gdy odpuszce gazu wkręca sie dalej.
Kombinowałem z dawkami lpg, zapłonem ale dalej to samo.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
- Lokalizacja: Czaszyn
- Kontakt:
no to jeśli na benzynie jest ok, to wina w ilości gazu dostarczonej do silnika...
objawów może być sporo, więc musisz napisać jaki tam jest silnik (oznaczenie literowe), jaka instalacja gazowa, która generacja jakie jej komponenty założone, przebieg instalacji lpg.
może to być uszkodzony parownik, albo źle wyregulowany parownik, może byc załamany przewód/zmniejszony dopływ gazu do miksera, źle wyregulowana instalacja na registrze albo reduktorze, a równie dobrze możesz mieć za mało płynu w chłodnicy i parownik nie rozpręża tyle gazu ile powinien...
objawów może być sporo, więc musisz napisać jaki tam jest silnik (oznaczenie literowe), jaka instalacja gazowa, która generacja jakie jej komponenty założone, przebieg instalacji lpg.
może to być uszkodzony parownik, albo źle wyregulowany parownik, może byc załamany przewód/zmniejszony dopływ gazu do miksera, źle wyregulowana instalacja na registrze albo reduktorze, a równie dobrze możesz mieć za mało płynu w chłodnicy i parownik nie rozpręża tyle gazu ile powinien...
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 14:50 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
ile kilometrów już jeździ instalacja??
czyli jak wciskasz w podłogę to się dławi a jak lekko odpusćisz pedał to wkręca się powyżej 4000 obr/min?ArthiD pisze:gdy wcisne do dechy silnik kręci do 4000 rpm i zaczyna sie dławić, gdy odpuszce gazu wkręca sie dalej.
co to znaczy cyka i co to znaczy że po wymianie silnika, czy wcześniej był tam RP czy jakiś inny... może pali ci benzynę i gaz jednocześnie, ale to raczej niemożliwe...ArthiD pisze:ale przekaźnik pompy paliwa zaczał dziwnie "tykać" po wymianie silnika
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1488
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Też mam podobny problem, ale nie będę się wcinał. Jak autor dostanie odp to napiszę
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Dokładnie, a co do silnika wcześniej miałem 1.8 JH nie wiadomo skąd się tam wziął jak szły tylko w Scirocco , a naklejka w bagażniku wskazuje na 1.8 RP 66Kw kat. Taki przyjechał z belgii a na gazie zrobiłem jakieś 50000. A nowy był nie zagazowany.-=ren=- pisze:czyli jak wciskasz w podłogę to się dławi a jak lekko odpusćisz pedał to wkręca się powyżej 4000 obr/min
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1488
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Dobra to ja opisze swój problem. Mi też się nieraz nie chce kręcic powyżej tam 4,5 tys. jak odpuszcze lekko gaz to idzie dalej. Niezależnie na jakich biegach. Przeważnie jak jade sobie spokojnie, silnik się zagrzeje i jak wcisne to idzie bardzo ładnie, problem przeważnie ( bo nieraz też mi sie dławi nawet jak go wczesniej nie cisne) nastepuje jak go wczesniej cisne to póżniej np. przy 4,5tys. słychac takie przerywanie, prychanie, tak jakby nie miał czegos (powietrza, paliwa, moze zły zapłon), jak odpuszcze lekko to idzie dalej. A i nieraz np. nawet jak normalnie jade to zaczyna zwalniac tak sie muli i tez musze np. lekko ruszac gazem. Dodam że filtr powietrza (teraz na pare dni mam stożek od kumpla i jest to samo, ale fajnie wyrczy jak mu przycisne ), paliwa był zmieniany z 3 miesiace temu (przedtem było to samo), natomiast świece, kable i inne cz esci zapłonu nie były na pewno ruszane przez co najmniej 5-6 lat. Świece są chyba NGK, kable Beru. I tak teraz musze się wziąc za zmienienie kabli, świec, ale i tak nie wiem czy to pomoże. A i chyba nie działa mi ssanie (ale to juz osobny problem), ale odpala bez gazu nawet w zime tylko ma małe obroty i nierówno, dziwnie chodzi jak jest zimny dopiero jak rusze to póżniej ładnie wskazówka stoi na 800 obr, ale jak już się konkretnie nagrzeje to obroty przewaznie stoja ponad 1000obr i lekko falują , a nieraz tak jakby przez to przymulanie co pisałem wczesniej spadają np. na 600 czy 700. Wie ktoś w czym może by przyczyna?
Silnik RP bez podtenku, wyciety kat
Acha i chcialem tez profilaktycznie wymienic tą gumową podstawe wtrysku, ale po jej wygieciu na boki nie słychac zasysanego powietrza i nic sie z obrotami nie dzieje. Podejrzewam tez ze moze łapac gdzies powietrze i musze zrobic próbę z dezodorantem
Silnik RP bez podtenku, wyciety kat
Acha i chcialem tez profilaktycznie wymienic tą gumową podstawe wtrysku, ale po jej wygieciu na boki nie słychac zasysanego powietrza i nic sie z obrotami nie dzieje. Podejrzewam tez ze moze łapac gdzies powietrze i musze zrobic próbę z dezodorantem
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 17:54 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Rozebrałem przed chwila mikser i membrany są w opłakanym stanie może to przez to, jutro zobaczymy. A co do sądy to ją odłączyłem i było to samo poza tym spalanie jest w normie 12l miasto, a trasa to jeszcze nie wiem może sie gdzieś dalej przejade to zobacze.
[ Dodano: 11 Maj 2009 01:42 ]
To nie gaz, ale gdy zapadł zmrok zapaliłem gofra i uchyliwszy lekko maskę zobaczyłem...
światło. Takiej dyskoteki jeszcze nie widziałem, jutro wymieniam kable i kopułkę. Znajomy mechanik mi mówił że na gazie musi być idealna iskra, i że miał taki przypadek jak mój i pomogła wymiana elektryki wysokiego napięcia.
[ Dodano: 11 Maj 2009 01:42 ]
To nie gaz, ale gdy zapadł zmrok zapaliłem gofra i uchyliwszy lekko maskę zobaczyłem...
światło. Takiej dyskoteki jeszcze nie widziałem, jutro wymieniam kable i kopułkę. Znajomy mechanik mi mówił że na gazie musi być idealna iskra, i że miał taki przypadek jak mój i pomogła wymiana elektryki wysokiego napięcia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości