Strona 1 z 2

wymiana uszczelniaczy zaworów - cos nie tak

: pn maja 04, 2009 00:20
autor: rade
Witam
Moj Golfik podkradal olej wiec wymienilem mu uszczelniacze zaworow...
Poskladalem go ladnie ale nie chce pracowac tak jak wczesniej
jest masakrycznie slaby, cos chyba skopalem, krece zaplonem prawo i w lewo i praktycznie niewiele sie zmienia, co moglem skopac ?

: pn maja 04, 2009 06:06
autor: Michał_1977
Sprawdź ustawienia rozrządu,bo chyba zdejmowałeś głowicę

: pn maja 04, 2009 06:10
autor: rade
Rozrzad ruszalem, ale glowicy nie zdejmowalem. Sprawdze jeszcze raz ten rorzad.

: pn maja 04, 2009 06:39
autor: Jesionvr6
sprawdz rozrzad na pewno bedzie zle ustawiony

: pn maja 04, 2009 06:49
autor: B_U_A
Wyglada to na rozdzad z twojego opisu, Przyjzyj sie dokladnie znakom i czy napinajac pasek ustawiony na znaki przekreciles napinacz w prawa strone. Ostatnio poprawialem mk31.8 i mk2 1.8 gdzie panowie napinali pasek przekrecajac go w lewa strone co prowadzi do przestawienia walka rozrzadu o 1 zabek.

: pn maja 04, 2009 22:00
autor: rade
Rozrząd sprawdzilem, wyglada ze jest dobrze ustawiony. Dzis pojechalem golfikiem do pracy. Jest strasznie slaby na niskich obrotach, ponizej 1800 nie chce jechac, jak dam mu gazu to nawet sie zbiera. Teraz obstawiam ze jest cos z zaplonem, moze swiece ? ostatnio wymienialem je 40kkm temu... ew kable ktore wymieniane byly jeszcze dawniej

: pn maja 04, 2009 22:28
autor: roman58
Mnie wygląda że nie pali na któryś cylinder ściągaj za porządkiem przewód ze świecy i zobacz jaka jest różnica po ściągnięciu.

: pn maja 04, 2009 22:41
autor: Michał_1977
A aparat zapłonowy masz przy głowicy,czy przy bloku,bo jak przy głowicy to możliwe,że po rozpięciu rozrządu przestawił się minimalnie zapłon

: pn maja 04, 2009 22:49
autor: roman58
Silnik AEA to ma przy głowicy aparat.

: pn maja 04, 2009 23:11
autor: krzaś
A wycisnąłeś ze szklanek olej?

: wt maja 05, 2009 07:15
autor: Michał_1977
roman58 pisze:Silnik AEA to ma przy głowicy aparat.
A no właśnie.W takim razie,trzeba delikatnie ruszyć aparatem w prawo lub w lewo,bo najprawdopodobniej został przestawiony zapłon.

: wt maja 05, 2009 12:59
autor: memekk222
kolego a czy po wymianie uszczelniaczy zawory powsadzałes tam gdzie były a docierałes je potem ja poodejzewam ze jesli nawet powsadzałes je na swoje miejsce to sa poprzekrecane w gniazdach.i nie trzymaja kompresi.

: wt maja 05, 2009 15:29
autor: Michał_1977
memekk222, kolega rade, pisał,że nie zdejmował głowicy :bajer:

: wt maja 05, 2009 15:37
autor: CQ
a ułożyły się chociaż po przykręceniu wałka? ja bym po założeniu zostawił to na jakąś godz. Tak czy inaczej przyda się też sprawdzić ten zapłon.