Strona 1 z 1

Czy konieczne ustawienie zbieżności ?

: ndz maja 03, 2009 18:04
autor: Lennox
Witajcie.
Bardzo Was proszę o informację w temacie następującym.

Wymieniłem gumy na wahaczach oraz te gumowe tuleje w łożyskach amortyzatorów bo biły. Auto mi jakoś dziwnie pływa - czy konieczne jest ustawienie zbieżności po wymienia tech gum wahaczy ??

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie - podczas jazdy kiedy mocno skręcam w prawo, kiedy auto przechyla się na lewą stronę słyszę jakieś trzeszczenie w okolicach kół (od strony kierowcy), kompletnie nie wiem co to może być ? Zresztą czuję jakby lekkie wibracje pod podłogą. dzieje się tak na wyższych prędkościach. Wiem że wibracje zawsze występują, lecz te akurat są jakieś inne.
Na szarpakach nic nie wyszło - co to może być ?

: ndz maja 03, 2009 18:57
autor: Jesionvr6
dobrze by bylo sprawdzic geometrie

jaka masz glebe ze tak bije polos

: ndz maja 03, 2009 19:06
autor: Lennox
jeson pisze:jaka masz glebe ze tak bije polos
Przepraszam ale nie zrozumiałem :))))

: ndz maja 03, 2009 19:28
autor: Jesionvr6
jakie masz obnizenie samochodu w stosunku od oryginalu?

: ndz maja 03, 2009 19:33
autor: Lennox
W zasadzie gołym okiem nie widać różnicy czy jakiś zmian.
A trzeszczy jak cholera. ale tylko przy skręcie w prawo ;|
Kompletnie nie mam pojęcia jak to zlokalizować i co to może być :(

: ndz maja 03, 2009 19:40
autor: Jesionvr6
trzeszczec moze peknieta sprezyna przy skrecie
a ten objaw bicia wyczuwalnego przy wychyleniu nadwozia to przyczyn moze byk kilka
wyrwana poduszka pod skrzynia
za bardzo wychylona zwrotnica do srodka
uszkodzony przegub wewnetrzny
za duza gleba( przynajmniej -80mm

: ndz maja 03, 2009 20:37
autor: Lennox
Aha Bardzo dziękuję za info.
W zasadzie to chyba źle się wyraziłem za co bardzo przepraszam, to wyczuwalne bicie jest na prostej przy większych prędkościach, natomiast trzeszczenie przy skręcie w prawo w czasie jazdy.