RP obroty za wolno opadaja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MarianWSP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 00:31
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

RP obroty za wolno opadaja

Post autor: MarianWSP » ndz maja 03, 2009 17:38

przelozylem silnik moj stary zagazowany RP nie trzymal cisnienia na cyl, po zalozeniu nowego silnika i nie montowaniu lpg ,jezdze tylko na benzynce problem polega na tym ze puszczam gaz i obroty z 2 tys powoli opadaja jak dla mnie za wolno troszke i czasem wisza na 1200 a czasem jest 1000 jak pwinno czy to normalne ?? ??
jak taki silnik powinien zachowywac sie po puszczeniu gazu??

nowy silnik to szatan 180 idzie :D:D i na 10w60 jezdzi :D
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 17:41 przez MarianWSP, łącznie zmieniany 1 raz.


VW TOUAREG 2.5 TDI @220 KM + Golf II 1.6 EZ Automatic '86 + LUPO SDI @ TDI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz maja 03, 2009 20:42

nie jest to normalne zjawisko obroty powinny spadać płynnie bez zacięc
mysle ze wine za to zamiesznie ponosi silniczek krokowy to on jest stabilizatorem biegu jałowego zwłaszcza kiedy obroty schodzą z wysokich na niskie (bieg jałowy )



Awatar użytkownika
MarianWSP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 00:31
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: MarianWSP » ndz maja 03, 2009 23:59

rozwiazanie problemu :

niepotrzebne zaślepiony był elektrozawor podciśnieniowej regulacji wyprzedzania zaplonu
z 3 wyjsc 2 zajete wezykami i jedno wolne ,po zaslepianiu wieszalo obroty bo powietrze nie uciekalo ,wiec trza bylo usunac zaslepienie
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 23:59 przez MarianWSP, łącznie zmieniany 1 raz.


VW TOUAREG 2.5 TDI @220 KM + Golf II 1.6 EZ Automatic '86 + LUPO SDI @ TDI

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn maja 04, 2009 13:51

Sorry za podwieszkę , ale mam 1.8 GTI silnik o oznaczeniu PF i gdy go zapalam wskakuje na 1100 obrotów potem spada do 500 a jak wrzucam jedynkę i trzymam go na sprzęgle to zaczyna wariować i leci aż do 2200 !!! i tak się trzyma ... podczas jazdy jak hamuję silnikiem to właśnie do 2000 złazi i niżej już nie chce .... nie wiem co to może być i co robić bo to mój pierwszy benzynowy samochód (wcześniej non stop diesel) a przez to spalanie jest masakryczne ....

Proszę o jakieś rady czy coś ... Z góry dzięki


Let's Tune it UP !!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości