MK2 nie zapali.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lahotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 02, 2009 17:41
Lokalizacja: Rzeszów

MK2 nie zapali.

Post autor: Lahotron » sob maja 02, 2009 17:47

Witam.
Mam problem z Golfem 2, silnik 1.3 benzyna+Gaz. Problem w tym że nie mogę go odpalić ani na gazie ani na benzynie. Iskra jest bo jak przełączę na benzynę i wleję troszkę ekstrakcyjnej do gaźnika to kilka sekund działa, jak wypali to co wlałem to gaśnie. Na gazie w ogóle nie łapie.
Co może być problemem?
Dodam że to już 3 taki przypadek w ciągu 2 tygodni. W poprzednich przypadkach auto odpaliło po kilu dniach stania w garażu.



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » sob maja 02, 2009 18:09

Wniosek prosty: nie dostaje paliwa, sprawdż czy pompa paliwa ok, wymien filtr bo to podstawa, a jesli chodzi o gaz to zobacz czy jest napięcie na elektrozaworkach do gazu, sprobuj dac mu plusa z aku na sprawdzenie :bigok:



Lahotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 02, 2009 17:41
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Lahotron » sob maja 02, 2009 19:33

Coś ruszyło. Podałem 12V z aku na + elektrozaworu na filtrze i autko już pali na gazie. Problem jest z benzyną bo dalej nic.
Ale problem rozwiązany chyba chwilowo bo już mi odpalał po kilku dniach sam z siebie.
Przyczyny wg mnie:
a) "zatrzaskuje" się elektrozawór
b) za małe napięcie na elektrozaworze (przy rozruchu mierzyłem 6 V), tutaj ma być 12V, i co z tym począć?



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » sob maja 02, 2009 19:45

tomek264 pisze:nie dostaje paliwa, sprawdż czy pompa paliwa ok
Rzeczywiście może być że pompka paliwa poszła na spacer


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Lahotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 02, 2009 17:41
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Lahotron » sob maja 02, 2009 19:50

No to już byłby pech. Pompkę (mechaniczna) wymieniałem 8 miesięcy temu. Ale odpalam auto zawsze na gazie i jeżdżę na benie tylko jak braknie gazu. Pewnie znowu uwaliłem pompkę, tym bardziej że w odstajniku nie ma benzyny, nawet jak dobrze pokręcę.



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » sob maja 02, 2009 20:01

Ja na gazie auta nie zapale, także jak nie daj Boże siądzie mi pompka paliwa to sobie mogę ale pochodzić: :grin:

Różne teorie słyszałem na temat Benzyny+:PG, ze najlepiej jak masz pół baku paliwa,
bo podczas przełączania na gaz, pompka idzie w gore i chodzi na sucho, znów ze jak przełączysz na gaz to pompka nie idzie w gore tez chodzi ale wtryski maja blokadę i paliwo wraca do baku, czyli ma obieg, i teraz komu wierzyć??

Pozdro


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » sob maja 02, 2009 20:25

Witam,jeśli pompka paliwa jest elektryczna to wtedy musi być więcej paliwa pompka się zatrze natomiast jeśli jest mechaniczna to wystarczy jakieś 5litrów i nie powinno się nic dziać. Pozdrawiam.


Tomek

Lahotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 02, 2009 17:41
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Lahotron » sob maja 02, 2009 21:15

U mnie w baku susza raczej także pewnie po pompce (znowu :-()
A co do elektrozaworów to podczas rozruchu ma być podawane 12V, czy wystarczy mniej (ile?), bo już pisałem że u mnie to tak 6V-8V.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 21:16 przez Lahotron, łącznie zmieniany 1 raz.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » sob maja 02, 2009 21:19

Lahotron pisze:U mnie w baku susza raczej także pewnie po pompce (znowu :-()
A co do elektrozaworów to podczas rozruchu ma być podawane 12V, czy wystarczy mniej (ile?), bo już pisałem że u mnie to tak 6V-8V.
Jak to 6-8??? To ty może akumulator podładuj :chytry:
a tak na powaznie to trzeba sprawdzić gdzie traci napięcie.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 21:22 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 336 gości