Strona 1 z 2

mk3 tdi nie chce jechac???

: pt wrz 30, 2005 20:30
autor: flog
Mam problem ze swoim gofrem. Autko z dołu dołu do 2tys obrotow nie ma siły jechać :grrr: . Pytałem sie po warsztatach mówia tak przepływomierz gdzie cena w IntertTeame 1000Pln :panna: lub zapchana katarynka. Pytam wiedz czy mieliście problem podobnego typu ze swoimi tdi. może wy macie jakies pomysły na powrót mocy do mego mk. będę wdzieczny za wszelką poradę :cry:

: pt wrz 30, 2005 20:56
autor: ignac
no niestety musisz go podłaczyc pod VAG-a, wszystkio bedziesz wiedzial i wtedy łatwiej bedziemy mogli Ci pomóc

: pt wrz 30, 2005 21:02
autor: Woski
To co piszesz rzeczywiscie wskazuje na przeplywomierz , ale moze byc to jeszcze czujnik czystosci spalin...

: pt wrz 30, 2005 21:32
autor: flog
a co z katalizatorem czy to tez moze byc przyczyną???

: pt wrz 30, 2005 22:10
autor: Adamm
jesli auto ma mula od najnizszych obrotow to na 90 % przeplywka. Wiem co mowie bo odlaczalem u siebie. Ledwo sie toczylo auto.

: sob paź 01, 2005 08:50
autor: figurel
Odłącz wtykę z przepływki i przejedź się, jeśli lepiej będzie lub podobnie to masz odpowiedź.

: sob paź 01, 2005 09:54
autor: k631
Witam sprawdż zawór n75 i zawór recyrkulacji spalin,może uwala się zawór upustowy przy turbinie.Pozdrawiam :grin:

: pn paź 17, 2005 08:39
autor: BartekC
a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod??!! poza tym wsyztko ok 170 km/h bez wiekszych problemow.
a i jeszcze jedno pytanie czy filtr paliwa od zwyklego diesla 1. 9 mozna stosowac w tdi??
pozdrawiam

: pn paź 17, 2005 13:58
autor: Gitner
BartekC pisze:a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod
A to bedzie szerokooo omawiany na forum nieszczesliwy dla wielu tutejszych nastawnik pompy wtryskowej..

Pozdro
Gitner

: pn paź 17, 2005 16:45
autor: Corvax
to jest 90 czy 110PS?

To co piszesz rzeczywiscie wskazuje na przeplywomierz , ale moze byc to jeszcze czujnik czystosci spalin...

Moze byc przepływka - odłacz ją i zobacz czy jest jakaś różnica - jesli się poprawi to moze byc przepływomierz.

Co do czujnika czystości spalin to się nie wypowiadam bo takiego urządzenia nie znam :)

flog pisze:a co z katalizatorem czy to tez moze byc przyczyną???

No to musiałby byc kompletnie zapchany - z katalizatorem to raczej jest w druga stronę - przeszkadza na wysokich obrotach - piszesz do 2 tys - to jeszcze nawet suszarka nie zaczeła porządnie dmuchać.

k631 pisze:Witam sprawdż zawór n75 i zawór recyrkulacji spalin,może uwala się zawór upustowy przy turbinie.Pozdrawiam
N75 powodowałby notlauf - a tu mamy muła na niskich obrotach, EGR tez mozna sobie raczej odpuścić bo nic nie daje i działa praktycznie na jałowych obrotach, wastegate - też się nad tym zastanawiałem - ale jak by był zaciety w połozeniu otwartym to turbo dmuchało by w wydech i auto by zdychalo w całym zakresie obrotów - chyba że jest to AFN ze zmienna geometrią.

Napisz może jeszcze jak się zachowuje na wyzszych obrotach ile pójdzie max, czy kopcie itp...

Auto trzeba zdiagnozować, byc może problem jest banalny...

: pn paź 17, 2005 17:41
autor: BartekC
Gitner pisze:A to bedzie szerokooo omawiany na forum nieszczesliwy dla wielu tutejszych nastawnik pompy wtryskowej..
mozesz cos wiecej powiedziec na ten temat? mozna z tym jezdzic bez obaw o powazniejsza awarie??
i az boje sie zapytac jakie koszty naprawy??
pozdrawiam

: pn paź 17, 2005 17:53
autor: Corvax
podobno dobre efekty daje wypiecie czujnika predkosci ze skrzyni - nie szarpie, ale nie wiadomo ile jedzie :P

Sa fachowcy co dłubią nastawniki, inna mozliwośc to wymiana pompy - ale to nie bedzie 'po taniości' :).

: pn paź 17, 2005 18:41
autor: woojas25
przełóż od kogoś n75 i przepływke i sie przekonasz,ja maiłem zmułe dopiero jak doszedł do 120 km/h i pózniej to jak mu sie udało to poszedł 160 ale cięzko bylo go rozbujac,pojechałem do mechanioka i na vagu wszystko ok powiedział ze na 100 przepływka,i dobrze ze go nie posłuchałem bo podobno pierburgi nie padają,wystarczyło n75 wymienic i samochód dostał skrzydeł bez problem 200km.h ale na chwile oczywiscie bo można by dostać spręzarką w łeb jakby tak dłuzej pomykac

: pn paź 17, 2005 19:23
autor: Maduser
Witam !
Ja mam nastepujacy problem otóż auto ledwo do max 120km/h da sie rozbujać,
probowalem na 3,4,5 biegu baaaardzo cieżko idzie. Szczerze mowiąc przyspieszenie zerowe.
mk3, ile by kosztowala wymiana przepływomierza a ile n75 ?
pozdro
Maduser