Rozpoznanie silnika. Brak numerów,wklejek itp.
: pt maja 01, 2009 22:03
Witam
Mam silnik w mk3 1.4 benzyna, model auta CL, chcę zamówić z allegro taki zestaw:
http://www.allegro.pl/item621516728_roz ... o_1_4.html ,mechanik
za wymianę po znajomości powiedział mi 120 zł. Rolkę Ruville ludzie sobie chwalą, pasek Conti też myślę jest OK, tylko nie wiem czy pompa Ruville to dobry wybór.
Dołączam fotki mojego rozrządu i może ktoś, kto się zna, powie na 100% na oko co to za silnik dokładnie. Dzięki.
P.S.
Czy nawet jak wygląda pasek dobrze i pompa oraz wszystko inne działa jak należy, ale nie wiem kiedy był wymieniany rozrząd, ale raczej chyba z 1 raz był napewno wymieniany, to czy jest sens pakować kasę w wymianę go, ponoć liczy się przebieg, a mój Golf ma 150 000 przebiegu, dodam że zamierzam jechać Mk3 nad morze w lipcu. Wymieniać bezwzględnie? Ktoś pojechał dużo więcej na jednym rozrządzie?
Mam silnik w mk3 1.4 benzyna, model auta CL, chcę zamówić z allegro taki zestaw:
http://www.allegro.pl/item621516728_roz ... o_1_4.html ,mechanik
za wymianę po znajomości powiedział mi 120 zł. Rolkę Ruville ludzie sobie chwalą, pasek Conti też myślę jest OK, tylko nie wiem czy pompa Ruville to dobry wybór.
Dołączam fotki mojego rozrządu i może ktoś, kto się zna, powie na 100% na oko co to za silnik dokładnie. Dzięki.
P.S.
Czy nawet jak wygląda pasek dobrze i pompa oraz wszystko inne działa jak należy, ale nie wiem kiedy był wymieniany rozrząd, ale raczej chyba z 1 raz był napewno wymieniany, to czy jest sens pakować kasę w wymianę go, ponoć liczy się przebieg, a mój Golf ma 150 000 przebiegu, dodam że zamierzam jechać Mk3 nad morze w lipcu. Wymieniać bezwzględnie? Ktoś pojechał dużo więcej na jednym rozrządzie?