Corrado g60; magia z hamulcami
: pt maja 01, 2009 18:00
Mianowicie,
co to do jasnej anielki może być gdy:
-zaworki z tylnych zacisków odkręcone;
-nawet próbowaliśmy przewody odkręcać, ale te za regulatorem;
-pedał hamulca jest praktycznie twardy jakby było wsio ok, ale na zaciśniętych hamulcach(choć nie powiem - da się go wcisnąć ale trzeba b. dużej siły użyć);
-płyn hamulcowy nie leci przy wciskaniu geju hamulca, a jak się go nie wciska to po chwili zaczyna swobodnie płyn powoli wyciekać(w zbiorniczku ubywa).
? Układu nie idzie odpowietrzyć przez to, no i tył całkiem nie hamuje, a przodu nie ruszałem(nie sprawdziłem itp).
Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia? Musiałem samemu dorobić uchwyt do niej bo stary zgubiłem gdzieś, ale sprężyna jest mniej więcej tak naciągnięta jak w oryginale(ręką się ją ściągnie).
co to do jasnej anielki może być gdy:
-zaworki z tylnych zacisków odkręcone;
-nawet próbowaliśmy przewody odkręcać, ale te za regulatorem;
-pedał hamulca jest praktycznie twardy jakby było wsio ok, ale na zaciśniętych hamulcach(choć nie powiem - da się go wcisnąć ale trzeba b. dużej siły użyć);
-płyn hamulcowy nie leci przy wciskaniu geju hamulca, a jak się go nie wciska to po chwili zaczyna swobodnie płyn powoli wyciekać(w zbiorniczku ubywa).
? Układu nie idzie odpowietrzyć przez to, no i tył całkiem nie hamuje, a przodu nie ruszałem(nie sprawdziłem itp).
Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia? Musiałem samemu dorobić uchwyt do niej bo stary zgubiłem gdzieś, ale sprężyna jest mniej więcej tak naciągnięta jak w oryginale(ręką się ją ściągnie).