Witam
Silnik 1.8T AGU. Wszystko seryjne.
Problem polega na tym ze sa problemy z wbijaniem biegow 1-2 , 2-1 , R
kiedys na forum znalazlem ze to jest wina pewnej czesci metalowej odpowiadajacej za wbijanie biegow, i osoba ktora to podala wstawila nawet zdjecie tego i problem ponoc ustaje.
Zgrzytanie czasem bywa przy wlaczaniu tych biegow. Pozostale wchodza dobrze.
Dwumasu nie slychac , sprzeglo sie nie slizga, nie slychac go takze obstawial bym na ten element.
Jakby ktos mogl pomoc bylbym wdzieczny.
Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 11:33 przez hunterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
a na czym te problemy polegaja? na zgrzytaniu?
a to te elementy to nie beda synchronizatory przypadkiem? zgrzyta ci 1-2 bo to sa najczesciej uzywane i obciazane biegi i synchronizatory padaja. na zgrzytanie przy zmianie biegow raczej nie ma nic innego wplywu, a wymiania synchro to jest sporo roboty..
no chyba ze zle zinterpretowalem opis twojego problemu i co innego sie dzieje. powiedzmy ze przyspieszasz z jedynki dosc ostro i wrzucasz 2 od razu. zgrzyta? a jak jedziesz delikatnie na ,1 zmieniasz bieg, ale w taki sposob ze schodzac z jedynki, dajesz chwilke na luz i potem dopiero zapinasz dwojke. zgrzyta?
a to te elementy to nie beda synchronizatory przypadkiem? zgrzyta ci 1-2 bo to sa najczesciej uzywane i obciazane biegi i synchronizatory padaja. na zgrzytanie przy zmianie biegow raczej nie ma nic innego wplywu, a wymiania synchro to jest sporo roboty..
no chyba ze zle zinterpretowalem opis twojego problemu i co innego sie dzieje. powiedzmy ze przyspieszasz z jedynki dosc ostro i wrzucasz 2 od razu. zgrzyta? a jak jedziesz delikatnie na ,1 zmieniasz bieg, ale w taki sposob ze schodzac z jedynki, dajesz chwilke na luz i potem dopiero zapinasz dwojke. zgrzyta?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 13:06 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
- Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
- Kontakt:
Jadac sobie powoli i podwojnie wysprzeglajac jest spoko, ale przy agresywniejsze jezdzie 1-2 to juz potrafi czasem zazgrzytac lub sa problemy z wbiciem biegu. Natomiast z R jest tak ze na postoju przy wbijaniu biegu czasami zdarza sie problemy z wbiciem i zgrzytaniem, problem nie zawsze wystepuje. Jak samochod jest cieply 90* to powiedzmy ze wystepowanie problemu jest b.rzadkie ... samochod obecnie ma 205 tys. mozliwe ze bedzie konieczna wymiana oleju w skrzyni. Chyba ze macie inne propozycje ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
- Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 323 gości