Strona 1 z 1

JETTA 1 .8 RP...gdzie jest łącznik elastyczny?

: śr kwie 29, 2009 21:52
autor: Jacenty85
Witajcie! Od kiedy kupiłem to cudo lekko wibruje mi na wolnych obrotach. Nawet dodanie gazu powoduje, że wibracje nie ustają. Silnik jest w stanie idealnym, poduchy całe.Auto jest od pierwszego właściciela i 140 tyś kilometrów przebiegu. Zapłon i wszystkie regulacje są ok. Dzisiaj jednak oglądając podwozie przyjrzałem się wydechowi. Wygląda na oryginalny ale nie znalazłem w nim łącznika elastycznego tzw plecionki. Zanim oddam go w ręce tłumikarza, chciałbym zapytać się was czy łącznik elastyczny musi się znajdować w tym modelu? Cały układ wygląda na oryginalny a plecionki nie ma. Moim zdaniem może potęgować to zjawisko wibracji przenoszonych na nadwozie. Dziękuję za pomoc.

: śr kwie 29, 2009 21:55
autor: Michał_1977
W MK2 i Jetta nie ma tych plecionek.Jest za to taki łącznik kulowy zaraz za silnikiem.

: śr kwie 29, 2009 21:59
autor: zodiak
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=09013950

wygląda na to że nie ma.

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 22:01 ]
Michaś_1977 pisze:W MK2 i Jetta nie ma tych plecionek
Łączniki elastyczne są i to właśnie w 1,8L , ale przy tym silniku nie ma.

: śr kwie 29, 2009 22:15
autor: Michał_1977
zodiak pisze:Łączniki elastyczne są i to właśnie w 1,8L , ale przy tym silniku nie ma.
No,ale rysunek który zamieściłeś właśnie przedstawia fragment łącznika elastycznego.
Jest on z lewej strony na samym początku.
Są to tak jakby dwie ule połączone dwoma cybantami w kształcie litery C,a między nimi pleciona bodajże z drutu uszczelka

: śr kwie 29, 2009 22:15
autor: Jacenty85
dzięki panowie! rozwialiście moje wątpliwości!

: śr kwie 29, 2009 22:19
autor: Michał_1977
Jacenty85 pisze:Moim zdaniem może potęgować to zjawisko wibracji przenoszonych na nadwozie.
Na nadwozie nie przeniosłoby drgań,ponieważ cały układ wydechowy wisi na gumowych wieszakach.No,ale gdyby był na sztywno z silnikiem,to długo by taki układ nie wytrzymał :grin: