Strona 1 z 1
Wywala płyn chłodniczy gdy otworze zbiornik wyrównawczy.
: śr kwie 29, 2009 15:10
autor: ericson007
: śr kwie 29, 2009 15:12
autor: Lukasz_mk2
jak silnik jest rozgrzany to zawsze będzie wywalać płyn jak odkręcisz korek, poprostu fizyka
: śr kwie 29, 2009 15:17
autor: ericson007
Dolewam co Tydzień 0,5 litra Płynu nie wiesz co sie z nim dzieje,????? odrazu mowie że samochód stał 2 dni na kostce i nie było żadnej plamy.
Dzieki za odp.
: śr kwie 29, 2009 15:21
autor: Lukasz_mk2
ale dolewasz dla tego że go odkręcasz jak jest ciepły silnik i go wywyala, czy dolewasz bo go ubywa nie odkręcając korka?? Jeżeli dolewasz w 2 przypadku to musisz zwrócić uwagę na wszystkie krućce od wody, najczęściej pęka trójnik wkręceany przy bloku silnika, jest on z tworzywa i często lubi puszczać. Jak stwierdzisz że nigdzie na zewnątrz płyn nie wypływa to padła uszczelka pod głowicą, ale w przypadku puszczenia uszczelki samochód powinien ci się gotować stojąc np w korku. Napisz jak u ciebie z temp. silnika
: śr kwie 29, 2009 15:21
autor: Bbrutus (Burex)
Kolego a moze to uszczelka pod głowica?? warto sprawdzic
: śr kwie 29, 2009 15:24
autor: ericson007
Ubywa go gdy nie odkręcam korka, a i jak uzupełnie stan plnu to temperatura jest cały czas stała i taka jaka powinna być???
: śr kwie 29, 2009 15:36
autor: Bbrutus (Burex)
A nie zauwazyles czy podczas postoju, lub jak kolega wyzej pisał w korku nie gotuje ci sie??
: śr kwie 29, 2009 15:45
autor: ericson007
ona sie nie gotuje, temperatura jest w porzadku, chodzi o to że ten płyn gdzieś spieprza:(:(:(:(:( i jak go już troche ubedzie to wtedy temperatura szybko skacze????
: śr kwie 29, 2009 15:47
autor: Bbrutus (Burex)
To może rzeczywiście być uszczelka po głowicą, naprawdę warto sprawdzić
: śr kwie 29, 2009 15:50
autor: Lampo
O kolego to 1 objaw uszczelki pod głowicą
mam to samo w swoim golfie
Na początku mi pękł mi wąż prowadzący do chłodnicy
a potem rozsadziło mi plastik w którym jest termostat
Pojechałem do mechanika i zalaliśmy układ chłodzenia wodą i sprawdziliśmy jak szybko stwardnieją przewody
kilka sekund na ciepłym silniku i były twarde jak skała
odkręć korek od oleju i zobacz czy Ci się nie robi pod nim jasno brązowa papka która wygląda jak budyń
I jedno pytanie do Ciebie
silnik pracuje równo czy go telepie?