Strona 1 z 1
Gdy chce zgasic nagrzany silnik to ten sie dusi i nie gasnie
: śr kwie 29, 2009 11:52
autor: misiekndg
Mam problem takiego typu iż gdy silnik sie zagrzeje i chce zgasic samochód on jeszcze trzyma obroty i sie "dusi" a kiedy po chwili przekręce kluczyk to on chodzi nadal. I nie wiem co jest grane.. Az mi glupio jezdzic do mechanika klika razy w tygodniu bo wstyd. Prosze pomóżie mi...
Moje auto: VW Golf II, 1.6 benzyna, 1988 rok...
: śr kwie 29, 2009 12:13
autor: Lukasz_mk2
z twojego opisu wynika że masz przestawiony zapłon ale niech się jeszcze wypowiedzą inni. I zmień nagłówek tematu bo nic z niego nie wynika.
: śr kwie 29, 2009 13:20
autor: misiekndg
Zapłon był juz przestawiany na kopułce i trochę na gaźniku..
: śr kwie 29, 2009 13:33
autor: Lukasz_mk2
ale ustawiłeś ten zapłon na oko czy jakoś po fachowemu, generalnie zapłon przestawiony o pare mm robi dużą różnicę
: śr kwie 29, 2009 14:10
autor: misiekndg
to powiedz mi jeszcze gdzie ma go przestawic. Na kopółce czy na gaźniku... To wpadne do mechanika i mi zrobi
: śr kwie 29, 2009 14:18
autor: Gitner
Przeczytaj REGULAMIN na przyszlosc bo bedziesz lecial do zsypu..
: śr kwie 29, 2009 14:52
autor: Lukasz_mk2
jak pojedziesz do mechanika co ma o tym pojęcie to sam będzie wiedział gdzie go przestawić, ale z tego co się orientuje to zapłon ustawia się na aparacie zapłonowym ale nie wiem tego na 100%
: śr kwie 29, 2009 14:56
autor: Paweł Marek
TyP silnika! Typ gaźnika! Raczej żaden zapłon tylko nie domyka się przpustnica po wyłączeniu zapłonu. Jest od tego specjalny elektrozawór i siłownik, przynajmniej w gaźniku Pierburg 2E2
: śr kwie 29, 2009 21:40
autor: Lipek81
Moim zdaniem dokładnie jak pisze Paweł Marek, elektrozawór nie domyka. Zapłon nie ma nic do rzeczy, bo po przekęceniu kluczyka jest odcinany. Silnik chodzi wtedy dokładnie jak diesel - na spalaniu stukowym - czyli mieszanka odpalana jest z powodu wysokiej temperatury jaką posiada i kompresji w cylindrze.