Strona 1 z 1

ABF nie odpala

: wt kwie 28, 2009 20:17
autor: g-zone
sytuacja wyglada tak:

w jednym dniu po powrocie z roboty miałem klopot odpalic auto (dopiero po jakimś 6-7 razem odpalilo, stalo z 8h w sloncu) i bylo ok, po powrocie do domu zapodałem nowe kable Beru dedykowane, rano auto odpalilo wszytsko ok, pojechalem do roboty, po powrocie ( z 10h na słoncu stało) juz nie odpalilo, no to pojechalem kupic cewke zaplonowa oryginal, myslalem ze moze to bo byla starsza, nie to :< tyle kasy wydane na marne :<, nie wiem co grane kompletnie pomozcie blagam was bo szalu dostaje juz od samej mysli.......... przekrecam kluczyk odpalam i nic :< podajcie jakies pomysły......... prosze

: wt kwie 28, 2009 20:21
autor: TAZ
A iskra jest, pompa paliwa podaje paliwo ??

: wt kwie 28, 2009 20:24
autor: kelebrion
hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre

: wt kwie 28, 2009 23:53
autor: g-zone
TAZ pisze:A iskra jest, pompa paliwa podaje paliwo ??

jak sie sprawdza czy jest iskra? i tak samo z pompa paliwa?


kelebrion pisze:hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre
czujnik polozenia wału mam nowy ;), kable beru z IC, cewka OEM,

1) jak sie sprawdze iskre?

2) kostke stacyjki?

: śr kwie 29, 2009 06:18
autor: kelebrion
kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)

a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)

a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)

sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)

: śr kwie 29, 2009 06:56
autor: zodiak
A tak dla ścisłości, nie tankowałeś może paliwa tuż przed tym nim zaczął mieć problemy z odpalaniem?

: śr kwie 29, 2009 11:52
autor: g-zone
kelebrion pisze:kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)

a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)

a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)

sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)

ok sprawdze, masz może fotke albo nakierowanie tej kostki stacyjki???




zodiak pisze:A tak dla ścisłości, nie tankowałeś może paliwa tuż przed tym nim zaczął mieć problemy z odpalaniem?

tak tankowałem, ale na stacji w której nigdy nie miałem problemów (orlen 98 verva)

: śr kwie 29, 2009 15:20
autor: zodiak
Wiesz, ABF jest grymaśny na paliwo.
Ja kiedyś (raz jedyny!) zatankowałem 98-kę na nowopowstałej stacji przy Tesco i........ :ass: trzeba było kręcić rozrusznikiem z 8 sekund (odkryłem przypadkiem) nim odpalał (po dłuższym postoju), już myślałaem że to czujnik obrotów wału lub coś w tym stylu. Po zatankowaniu V-powera (zwykłego 95) na Shellu - jak ręką odjął. Ewidentnie była to wina paliwa. Co ciekawe, jak już odpalił (na tym kiepskim paliwie) to chodził normalnie, problemy były tylko z pierwszym rozruchem.
Nim będziesz coś kombinował zatankuj sporo świeżego paliwa (Shell mnie nigdy nie zawiódł).

: śr kwie 29, 2009 15:46
autor: g-zone
Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam

: śr kwie 29, 2009 16:13
autor: kelebrion
g-zone pisze:Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam
No fajnie ze sie udało:) a swoja droga ja z Shellem i BP mam nieprzyjemne doswiadczenia jesli chodzi o gaz;/;/ normalnie na zbiorniku 34 litry robie 300km a max zrobilem 340km:))) i kiedys przed wjazdem na autostrade zatankowalem na shellu no i dobrze ze mialem benzyny bo zrobilem tylko 160km:((( masakra i z BP podobnie :)) wiec omijam te stacje z daleka:) Na stacji Bliska maja najlepszy GAZ gdzie nie zatankuje to robie 300km:)

: pn maja 25, 2009 13:28
autor: tirsone
ehhh odkopuję ten temat bo od dwóch tygodni mam podobny problem... Wszystko działa a auto nie może zapalić. Dodam tylko że przed powrotem do garażu zatankowałem je na BP (Ultimate 98). I teraz tak kojarzę,że to moze wina paliwa. Bo iskra jest na wszystkich świecach..cewkę podmieniałem..czujnik wału nowy...Hall nowy.. po przekręceniu kluczyka słychać pompę...świece mokre... a gadzina nie pali..
Tylko czasem coś strzeli w wydech... Tracę już chęci do tego samochodu a nie mam Vaga i w sumie to nic nie mogę zrobić poza wymienianiem w ciemno kolejnych części.. : /

: pn maja 25, 2009 23:35
autor: kelebrion
kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.

: pn maja 25, 2009 23:53
autor: tirsone
kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.
filtr paliwa wymieniałem dawno..w sumie..ale przejechałem na nim ze 3 tyś km...poza tym palił bydlak do momentu aż wyjąłem aparat zapłonowy.. też nie wiem co to moze być..i nie wiem co ja teraz mam zrobić :/