mk 2 1,3 i

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mariovw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

mk 2 1,3 i

Post autor: Mariovw » czw wrz 29, 2005 21:13

co to jest przełącznik z wiazka nr. części 030133063f :okej:



Awatar użytkownika
malutekgp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: malutekgp » sob paź 01, 2005 13:19

Witaj

Numer części, jaki podałeś dotyczy "korpusu z przepustnicami" któy znajduje się w miejscu oznaczonym żółtą obwódką.

Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.

Pozdr.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


"Golf - prawdopodobnie najlepszy samochód na świecie"

Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » pn paź 03, 2005 18:58

a do czgo to służy ?


Obrazek

Mariovw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mariovw » śr paź 05, 2005 18:56

Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.
Panowie. problem polega na tym że po uruchomieniu zimnego silnika silnik zaraz gaśnie i tak kilka razy aż do momentu rozgrzania silnika. Kiedy go odpale a jest zimny i ruszę to po dodaniu gazu (sporo) zachowuje się tak jakby niepodawał paliwa (szarpie), i go dusi. Natomiast kiedy jade i dodam troszkę więcej gazu to zaczyna nim szarpać skacze tak jak by raz miał paliwo a raz nie i tak do momentu aż się rozgrzeje. potem jak się rozgrzeje wszystko wraca do normy. Może ta wiązka ma coś z tym wspólnego bo jak ją odłącze to niema żadnej reakcji. A niemam zielonego pojęcia do czego służy ta wiązka z kostką.
Proszę o pomoc bo już niemam siły. MK2 1.3 NZ wtrysk DIGIJET
Dziękia za wszelkie sugestie i odpowiedzi
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » śr paź 05, 2005 21:19

Panowie pomóżcie koledze bo ma poważny problem


Obrazek

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr paź 05, 2005 21:29

Ciężko stwierdzić co może być. Najlepiej komputer i wszystko jasne. A pozatym nie wiem o którą wiązke chodzi. nie ma teraz auta bo stoi na warsztacie a zdjecie, które robiłmalutekgp, ni ładuje się. Ja mam ten sam silnik i walcze z jego przygasaniem i szarpaniem od dobrych 3 tygodni :/ I nawt po sprawdzeniu na warsztacie nie wiadomo co jest. Narazie doszli do sondy. Zobaczymyco dalej...


Obrazek

Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » czw paź 06, 2005 09:16

a może ktoś wie do czego służy ta wiązka?
malutekgp pisze:Co zaś tyczy sie opisu przed numerem, to jest to "przełącznik z wiązką" i znajduje się on po prawej stronie korpusu i jest przytwierdzony do niego. Na zdjęciu zaznaczyłem miejce czerwoną strzałką. Jego numer katalogowy to 030133093 lub 030133093c.


Obrazek

kraszi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW GOLF III GTI TDI 20 JAHRE
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: kraszi » czw paź 06, 2005 19:27

siema mam ten sam problem i tez niewiem co to moze byc .ostatnio depnełem mu pedał w podłoge a on wszedł na 6 tys obr i nagle spadł na 2,5-3 tys obr i nie chciał dalej sie krecic a pedał tkwił cały czas w podłodze dopiero po pewnym czasie wrocił do normy .co to mogło byc???


VW GOLF III GTI 20 JAHRE
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]

ruskim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:19
Lokalizacja: katowice

Post autor: ruskim » sob paź 08, 2005 11:42

jest to najprawdopodobniej czujnik temp są takie dwa obok siebie [pom prawej stronie ja miałem to samo jeden jest od wskażnika temp a drugi idzie do kompa niebieski (chyba)
trzy tygodnie sie z tym męczyłem i to było to żadna sonda czy komp albo inne historie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 440 gości