Strona 1 z 1

Odpali rano ale po 15 min gasnie i nie chce znow odpalic

: wt kwie 28, 2009 17:36
autor: bmp20
Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia

: wt kwie 28, 2009 18:04
autor: BzyTek
Witam.
Sprawdź czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Pozdrawiam

: wt kwie 28, 2009 18:08
autor: kelebrion
co ma czujnik halla jak z jak nie ma iskry na kablu od cewki?? nawet do halla prad nie dochodzi!

Re: Problem z golfem

: wt kwie 28, 2009 18:15
autor: CQ
bmp20 pisze:Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
Jeśli ostygnie i odpala to tak jak pisze BzyTek do sprawdzenia hall.
A kable dobre?

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 18:23 ]
weź pierwszy lepszy miernik i na ciągłość obwodu sprawdz kabel z cewki do aparatu. jak walnięty calkowicie lub nie łączy to będziesz wiedział.

Re: Problem z golfem

: wt kwie 28, 2009 19:23
autor: bmp20
CQ pisze:
bmp20 pisze:Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
Jeśli ostygnie i odpala to tak jak pisze BzyTek do sprawdzenia hall.
A kable dobre?

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 18:23 ]
weź pierwszy lepszy miernik i na ciągłość obwodu sprawdz kabel z cewki do aparatu. jak walnięty calkowicie lub nie łączy to będziesz wiedział.

mam 2 kable i raczej 2 nie sa trafione.
czujnik jest pod palcem?? i jak sprawdzic czy dziala??

: wt kwie 28, 2009 21:24
autor: BzyTek
kelebrion pisze:co ma czujnik halla jak z jak nie ma iskry na kablu od cewki?? nawet do halla prad nie dochodzi!
Jak sterownik nie dostanie sygnału z czujnika halla nie da iskry ani nie poda paliwa.
Pozdrawiam

: wt kwie 28, 2009 21:48
autor: Paweł Marek
bmp20, typ silnika musisz znać, starsze GTI mają tylko czujnik halla, nowsze jeszcze czujnik obrotów wału i w nich on odpowiada za iskrę. A o sprawdzaniu halla było wiele razy, wystarczy użyć wyszukiwarki z dołu strony. Przy czym szybciej nawet mając dostęp podmienić aparat zapłonowy na sprawny dla próby

: śr kwie 29, 2009 12:59
autor: bmp20
Paweł Marek pisze:bmp20, typ silnika musisz znać, starsze GTI mają tylko czujnik halla, nowsze jeszcze czujnik obrotów wału i w nich on odpowiada za iskrę. A o sprawdzaniu halla było wiele razy, wystarczy użyć wyszukiwarki z dołu strony. Przy czym szybciej nawet mając dostęp podmienić aparat zapłonowy na sprawny dla próby

typ silnika 2E to raczej ten starszy model auto jest z 92r.
gdybym mial pewnosc to bym kupil nowy aparat ale nie mam takiej pewnosci (czy to napewno ta przyczyna)

: śr kwie 29, 2009 14:32
autor: Paweł Marek
bmp20 pisze:to bym kupil nowy aparat
skoro masz tyle kasy to może nowy silnik od razu:) takie rzeczy kupuje sie ze szrotu ok 100-150 zeta, albo sam czujnik halla się wymienia za ok 80-120 zeta. Piersza opcja jest szybsza. Tylko trzeba miec pewnośc co się zpesuło, a tą zyskasz dotykając srodkowym kablem czujnika do masy lub plusa już nie pamietam, na włączonym zapłonie i wtedy patrzysz czy pojawia się iskra, jeśli tak to hall padł

: pt maja 08, 2009 22:42
autor: bmp20
wielkie dzieki to byl czujnik halla autko chodzi jak mazenie :] pozdrawiam . jeszcze razwielkie dzieki