AAM 75 km - 100 km / koszta / technika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

AAM 75 km - 100 km / koszta / technika

Post autor: Sebos » czw wrz 29, 2005 14:44

zastawiam sie jakimi kosztami i jakimi metodami mozna zrobic z silnika AAM 75 km co kolo 100 km. Podobno sie da, widzialam na ktorejs zagramanicznej stronce. Napewno wymiana walka + komuter od ABS, to juz ~ 90 km, dotego dolot ... jak sadzicie ?


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw wrz 29, 2005 14:50

Tez nad tym mysle bo troche slaby nie ;)



Awatar użytkownika
dzidzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 07, 2005 11:52
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Post autor: dzidzia » czw wrz 29, 2005 15:04

AAM ma mniejsze przepustnice w gazniku co sie niby nazywa wtrysk jednopunktowy.

Chcecie mieć wiecej koni to se silnik zmiencie :jezor: tak jak ja zrobiłem :grin:

Mój golfik takze wyjechał z salonu jako AAM i to w dodatku na automacie!!. Niby to wersja dla ubogich niemców była, ale co to za oszczedność jak diabeł chłonoł 12 litrów w miesice!

Zakupiłem motor ze skrzynią manualną od GTI za smieszne pieniądze i to w dodatku z papierami. Znajoy mechanik mi go wrezał w autko a elektryk wsio podłonczył.

Mam 115 koni autko lata jak szalone, ja wkoncu moge se biegi pozmieniać :helm: i pali o 4 litry mniej od AAMa. Zycze powodzenia w zabawach ale wg mnie to nie ma sensu bo 100 koni napewno z niego nie wyciągniecie!! a jeśli juz to wyjdzie wam tyle co byście wstawili ABF czyli 150 koni :okej: a wtedy to jest zabawa i spali tyle co AAM nie grzebany :smoke:



spec-88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 21:38
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: spec-88 » czw wrz 29, 2005 15:10

już gdzieś o to pytałem ale dalej nie uzyskałem odpowiedzi PROSIMY fachowców o rade :) no spoko tylko ze ja gazowni jeżdze : :bigok: i co w takim przypadku... P.S ile dałeś za ten silnik ? i jak było z papierkową robotą ?


[img]http://img177.imageshack.us/img177/4568/06073004me8.jpg[/img] [img]http://img217.imageshack.us/img217/3826/06073003az6.jpg[/img]

weletek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 18, 2005 17:54
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: weletek » czw wrz 29, 2005 18:32

dzidzia pisze:AAM ma mniejsze przepustnice w gazniku co sie niby nazywa wtrysk jednopunktowy.
...
buhahahahahahahahahahhah :rotfl:, taaaaaa ma tez mniejsze trybka co sie niby nazywa skrzynia biegow, i wogole jezdzi na ON a nie Pb,

a tak na serio, polecam lekture ETKA on prawde powie o roznicach miedzy AAM a ABS :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 352 gości