Problem z jazdą na Pb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Problem z jazdą na Pb

Post autor: stopczyk26 » sob kwie 25, 2009 20:15

Witam. Posiadam golfa z silnikiem 1,6 Pb i lpg. Problem polega na tym że lepiej jezdzi na lpg niz na Pb. W momencie gdy go kupiłem był bez gazu. Gdy silnik był zimny problem był z ruszaniem-strasznie szarpał i często mi gasł. Musiałem mu dawać sporo gazu albo przytrzymywać na sprzęgle żeby płynnie ruszył. Wolne obroty były oki. Gdy mu wrzuciłem jedynke i puściłem sprzęgło nie jechał równo tylko szarpał. Po założeniu instalacji i jezdzie na lpg problemu tego nie ma-jeżdzi równutko. Na gazie mam przejechane ok 30 tys km. Po przełączeniu na benzyne problem który opisałem wcześniej nasilił się. Płynne ruszenie nim bez większej ilości gazu graniczy cudem-najczęściej kończy się tym że gaśnie. Na wolnych obrotach równiez zaczął chodzić strasznie nierówno-falowanie i to całkiem spore. Szarpanie silnikiem odczuwalne jest nawet podczas jazdy np gdy dodaję gazu nie idzie płynnie tylko trochę szarpie. Po prostu jazda na benzynie jest prawdziwą udręką. Proszę o poradę co może być przyczyną tego że na gazie jeździ płynnie a po przełączeniu na benzynę są takie problemy. Dodam jeszcze że filtr,kable,świece,kopułka,palec wszystko jest powymieniane i sprawne. Z góry wielkie dzięki za wszystkie porady.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 12:53 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob kwie 25, 2009 20:25

najprawdopodobniej masz problem z gaznikiem
elektronike silnika u ciebie mozna zdagnozowac za pomoca kodow migowych (blyskowych)
na www.vwgolf.pl w dziale poradyjest fotoporada jak zdiagnozowac silnik 1.6 PN i 1.8 RP
poszukja i przetestuj a moze znajdziesz przyczyne
duzo osob z tym silnikiem ma problemy z gaznikiem



marcinm23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 17:40
Lokalizacja: PT

Post autor: marcinm23 » sob kwie 25, 2009 21:56

Ja mialem z tym sammym problem....GAZNIK to glowna przyczyna twojego problemu...
Najlepiej go wymontuj,zmien podstawe,wezyki od podcisnienia,wyczysc go,wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272

Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz kwie 26, 2009 12:35

marcinm23 pisze:wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272

Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
Jak mozesz to napisz mi ja ta część sie nazywa bo nie bardzo wiem czego szukać. Dodam że gaźnik był wyciągany, czyszczony, przewody od podciśnienia wymienione i podstawa gaźnika również ale nie przyniosło to żadnego efektu.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 12:43 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.



marcinm23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 17:40
Lokalizacja: PT

Post autor: marcinm23 » pn kwie 27, 2009 11:01

stopczyk26 pisze:
marcinm23 pisze:wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272

Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
Jak mozesz to napisz mi ja ta część sie nazywa bo nie bardzo wiem czego szukać. Dodam że gaźnik był wyciągany, czyszczony, przewody od podciśnienia wymienione i podstawa gaźnika również ale nie przyniosło to żadnego efektu.
Sorki nie napisalem jak to sie nazywa....A wiec jest to MEMBRANA WZBOGACANIA II PRZEPUSTNICY GAŹNIK VW

Tu masz linka do aukcji

http://moto.allegro.pl/item614907111_me ... ik_vw.html.
Jak pisalem,po zrobieniu tego wszystkiego silnik chodzi rowno na LPG jak i na benzynie :),trzyma obroty stal sie bardziej dynamiczny.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości