Problem z niskimi obrotami w ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z niskimi obrotami w ABF
Tak jak widac w naglowku mam problem z niskimi obrotami, auto nie trzyma ustawionej ilosci obrotow po dodaniu gazu czesto obroty spadaja ponizej 900 i potrafi zgasnac, nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale mam tez problem z zapalaniem go z rana moze dlatego ze zostrawiam go na gazie i odpalam na gazie, swiece wymienilem. Na VAGu wyszedl mi blad sondy lamda czy to moze miec znaczenie? Poza tym auto dziwnie turkocze jak diesel gdzies wyczytalem ze to moze bys wina przestawionego rozrzadu swoja droga robilem go 2 tyg temu i jest to samo takze zakladam ze to moze byc glowica:(Poza tym wyszedl mi jakis blad 1 cylindra.Wiem ze moj opis usterek jest niedokladny ale jestem totalnym laikiem.Prosze o jakies propozycje.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 10:58 przez jarzu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
uszkodzona sonda moze powodowac spadek obrotow na biegu jalowym
to ze wyszedl blad sondy nie oznacza ze jest uszkodzona
trzeba sprawdzic szczelnosc ukladu dolotowego czy nie ciagnie lewego powietrza i rzez to palszje wyniki na vagu
napisz dokladnie co pokazal VAG
jezeli wszytsko jeszt szczelne i rozrzad dobrze ustawiony, swiece sprawne to przydaloby sie dla oceny lambdy zmierzyc jej npiecie miernikiem
to ze wyszedl blad sondy nie oznacza ze jest uszkodzona
trzeba sprawdzic szczelnosc ukladu dolotowego czy nie ciagnie lewego powietrza i rzez to palszje wyniki na vagu
napisz dokladnie co pokazal VAG
jezeli wszytsko jeszt szczelne i rozrzad dobrze ustawiony, swiece sprawne to przydaloby sie dla oceny lambdy zmierzyc jej npiecie miernikiem
Co do dolotu to jest napewno ok bo niedawno go wymienialem bo byl rozszarpany po "strzale"gdy lapal mi lewe powietrze to gasl w kazdym momencie przy skrecaniu itd tam gdzie mial niskie obroty teraz tak sie nie dzieje gasnie jedynie na zimnym silniku ale obroty faluja i tak na rozgrzanym silniku chociaz duzo mniej
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 01:06 przez jarzu, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedys mialem troszke podobny problem ale sprawdzic mozesz, rano tez go nie moglem odpalic bo na cewce osiadał szron i miala przebicie i brat zobaczyl jak nim krecilem normalnie iskra po niej skakała, jak juz odpalil to chodzil ale jak wcislem gaz to za chiny nie chcial sie wkrecic tylko sie dlawil po jakism czasie sie zrobilo cieplej pod maska i szron wyparowal i bylo ok, wymienilem cewke i jest ok, zawsze sprawdzic rano mozesz czy jak nie bedzie ci chciał odpalic to niech ktos zerknie czy na cewce bedzie sie cos dzialo:) Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 06:34 przez kelebrion, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości