Układ wydechowy. Pęknięte łączenie końcowego tłumika.
: sob kwie 25, 2009 10:20
Witam. Problem jak w temacie. Podczas jazdy przy 2000 - 3000 obrotów slychac niski dźwięk jak w samochodach z końcówką oraz stukanie w okolicach tłumika. Podczas postoju też przy tych samych obrotach słychac stukanie i dudnienie. Zajrzałem pod samochód i zobaczyłem pęknięcie przy końcowym tłumiku jakiś 1 cm od łączenia.
Moje pytanie jeżeli ktoś miał podobny problem co jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Czy załatac pęknięcie (zaspawac czy może zastosowac elastyczne łączenie), czy wymienic od razu końcowy tłumik. Czy może są inne rozwiązania ?
Pęknięcie wydaje mi się że jest poważne, nie jest to dziura ale jak ruszałem tłumikiem to wtedy te pęknięcie jest widoczne i pewnie z tego bierze się stukanie a podczas pracy silnika dudnienie.
Proszę o rady , dzięki z góry.
Moje pytanie jeżeli ktoś miał podobny problem co jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Czy załatac pęknięcie (zaspawac czy może zastosowac elastyczne łączenie), czy wymienic od razu końcowy tłumik. Czy może są inne rozwiązania ?
Pęknięcie wydaje mi się że jest poważne, nie jest to dziura ale jak ruszałem tłumikiem to wtedy te pęknięcie jest widoczne i pewnie z tego bierze się stukanie a podczas pracy silnika dudnienie.
Proszę o rady , dzięki z góry.