Układ wydechowy. Pęknięte łączenie końcowego tłumika.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ wydechowy. Pęknięte łączenie końcowego tłumika.
Witam. Problem jak w temacie. Podczas jazdy przy 2000 - 3000 obrotów slychac niski dźwięk jak w samochodach z końcówką oraz stukanie w okolicach tłumika. Podczas postoju też przy tych samych obrotach słychac stukanie i dudnienie. Zajrzałem pod samochód i zobaczyłem pęknięcie przy końcowym tłumiku jakiś 1 cm od łączenia.
Moje pytanie jeżeli ktoś miał podobny problem co jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Czy załatac pęknięcie (zaspawac czy może zastosowac elastyczne łączenie), czy wymienic od razu końcowy tłumik. Czy może są inne rozwiązania ?
Pęknięcie wydaje mi się że jest poważne, nie jest to dziura ale jak ruszałem tłumikiem to wtedy te pęknięcie jest widoczne i pewnie z tego bierze się stukanie a podczas pracy silnika dudnienie.
Proszę o rady , dzięki z góry.
Moje pytanie jeżeli ktoś miał podobny problem co jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Czy załatac pęknięcie (zaspawac czy może zastosowac elastyczne łączenie), czy wymienic od razu końcowy tłumik. Czy może są inne rozwiązania ?
Pęknięcie wydaje mi się że jest poważne, nie jest to dziura ale jak ruszałem tłumikiem to wtedy te pęknięcie jest widoczne i pewnie z tego bierze się stukanie a podczas pracy silnika dudnienie.
Proszę o rady , dzięki z góry.
jeżeli rura nie jest w tym miejscu skorodowana to moża to zaspawać, jeżeli tłumik jest już stary to warto odrazu wymienić na nowystmartin pisze:co jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 10:31 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 191 gości