Strona 1 z 2

: sob kwie 25, 2009 09:53
autor: wolfzan
tomasz146 pisze:może lekko skrucić sprężyne
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna:

: sob kwie 25, 2009 10:04
autor: wojtas4589
wstaw talerzyki obnirzające, obniżaja około 1cm

: sob kwie 25, 2009 10:39
autor: misiek
tomasz146 pisze:może lekko skrucić sprężyne czy może jakiś inny pomysł
Z góry dzieki!!!
obcięcie jednego zwoju to spadek ok 2,5 cm

: sob kwie 25, 2009 11:58
autor: tomasz146
ale można tak zrobić tzn skrócić nie bedzie sie gorzej prowadzil lub dobijał?

: sob kwie 25, 2009 12:03
autor: wojtas4589
tomasz146 pisze:ale można tak zrobić tzn skrócić nie bedzie sie gorzej prowadzil lub dobijał?
ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać, nie możesz uciąć samej końcówki bo jest odpowiednio wygięta żeby pasowała pod talerzyk a na dole pod amor
ale powiem Ci że ja bym się na coś takiego nie zdecydował ze względu na swoje bezpieczeństwo

: sob kwie 25, 2009 12:12
autor: tomasz146
Pomyślałem że może tak jest przez tył bo tam sprężyny już są słabe i trochę siedzi

: sob kwie 25, 2009 12:31
autor: misiek
wojtas4589 pisze:ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać, nie możesz uciąć samej końcówki bo jest odpowiednio wygięta żeby pasowała pod talerzyk a na dole pod amor
totalna bzdura, tnie się ostani zwój dolny i wszystko gra

: sob kwie 25, 2009 12:39
autor: tomasz146
to jak w końcu z tymi sprężynami?

: sob kwie 25, 2009 12:41
autor: misiek
tomasz146 pisze:to jak w końcu z tymi sprężynami?
no napewno nie tnie się w połowie i spawa :panna:
mozna zdjąć jeden zwój z dołu sprężyny (tak jak to jest w sprężynach obnizających nie progresywnych) ale robisz to na włąsną odp. ja w mk2 miałem zdjety jeden zwój i nic mi się nie działo, auto jeździło normalnie

: sob kwie 25, 2009 12:44
autor: tomasz146
a ile był niżej po tym jednym zwoju

: sob kwie 25, 2009 12:45
autor: misiek
tomasz146 pisze: ile był niżej po tym jednym zwoju
pisałem wyżej, ok 2,5 cm

: sob kwie 25, 2009 12:53
autor: italiano_83
tomasz146 pisze:a ile był niżej po tym jednym zwoju
misiek10111 pisze: obcięcie jednego zwoju to spadek ok 2,5 cm
wojtas4589 pisze:ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać
Chyba na kolegi życie dybasz :bajer: To co najmniej szaleństwo, spawanie sprężyny ona by pękła!!!!!!!! Mojemu znajomemu w BWM 5 pękła sprężyna z przodu, samochód stał na parkingu, a po chwili bum!!!!! Pękła sprężyna kawałek zwoju wbił się w oponę i ta 'eksplodowała!!! jak by to się stało w czasie jazdy, to "trup" na miejscu !!
tomasz146 pisze:Pomyślałem że może tak jest przez tył bo tam sprężyny już są słabe i trochę siedzi
A tak nawiasem jak Ci troszeczkę tył siada to automatycznie przód sie podnosi, sprawdź sprężyny na tyle czy już nie klęczą!! I czy jesteś pewien tego że na przodzie masz odpowiednie sprężyny, może są inne niż powinny być. i przez to autko stoi wysoko z przodu :bajer:

: sob kwie 25, 2009 12:58
autor: tomasz146
ok wymienie sprężyny z tyłu a jak nic nie da to obetnę jeden zwój i bedzie git

: sob kwie 25, 2009 13:02
autor: wojtas4589
wyobraźcie sobie jak leży ta spręzyna na amortyzatorze po obcięciu pierwszego zwoju
Obrazek

[ Dodano: 25 Kwi 2009 13:04 ]
misiek10111 pisze:totalna bzdura, tnie się ostani zwój dolny i wszystko gra