wysoki przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob kwie 25, 2009 09:53

tomasz146 pisze:może lekko skrucić sprężyne
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna:



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob kwie 25, 2009 10:04

wstaw talerzyki obnirzające, obniżaja około 1cm



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob kwie 25, 2009 10:39

tomasz146 pisze:może lekko skrucić sprężyne czy może jakiś inny pomysł
Z góry dzieki!!!
obcięcie jednego zwoju to spadek ok 2,5 cm


:-k ...

tomasz146
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:15
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: tomasz146 » sob kwie 25, 2009 11:58

ale można tak zrobić tzn skrócić nie bedzie sie gorzej prowadzil lub dobijał?


Damy Rade

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob kwie 25, 2009 12:03

tomasz146 pisze:ale można tak zrobić tzn skrócić nie bedzie sie gorzej prowadzil lub dobijał?
ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać, nie możesz uciąć samej końcówki bo jest odpowiednio wygięta żeby pasowała pod talerzyk a na dole pod amor
ale powiem Ci że ja bym się na coś takiego nie zdecydował ze względu na swoje bezpieczeństwo
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 12:06 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.



tomasz146
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:15
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: tomasz146 » sob kwie 25, 2009 12:12

Pomyślałem że może tak jest przez tył bo tam sprężyny już są słabe i trochę siedzi


Damy Rade

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob kwie 25, 2009 12:31

wojtas4589 pisze:ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać, nie możesz uciąć samej końcówki bo jest odpowiednio wygięta żeby pasowała pod talerzyk a na dole pod amor
totalna bzdura, tnie się ostani zwój dolny i wszystko gra


:-k ...

tomasz146
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:15
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: tomasz146 » sob kwie 25, 2009 12:39

to jak w końcu z tymi sprężynami?


Damy Rade

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob kwie 25, 2009 12:41

tomasz146 pisze:to jak w końcu z tymi sprężynami?
no napewno nie tnie się w połowie i spawa :panna:
mozna zdjąć jeden zwój z dołu sprężyny (tak jak to jest w sprężynach obnizających nie progresywnych) ale robisz to na włąsną odp. ja w mk2 miałem zdjety jeden zwój i nic mi się nie działo, auto jeździło normalnie


:-k ...

tomasz146
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:15
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: tomasz146 » sob kwie 25, 2009 12:44

a ile był niżej po tym jednym zwoju


Damy Rade

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob kwie 25, 2009 12:45

tomasz146 pisze: ile był niżej po tym jednym zwoju
pisałem wyżej, ok 2,5 cm


:-k ...

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob kwie 25, 2009 12:53

tomasz146 pisze:a ile był niżej po tym jednym zwoju
misiek10111 pisze: obcięcie jednego zwoju to spadek ok 2,5 cm
wojtas4589 pisze:ale musisz wyciąć ze środka i profesjonalnie pospawać
Chyba na kolegi życie dybasz :bajer: To co najmniej szaleństwo, spawanie sprężyny ona by pękła!!!!!!!! Mojemu znajomemu w BWM 5 pękła sprężyna z przodu, samochód stał na parkingu, a po chwili bum!!!!! Pękła sprężyna kawałek zwoju wbił się w oponę i ta 'eksplodowała!!! jak by to się stało w czasie jazdy, to "trup" na miejscu !!
tomasz146 pisze:Pomyślałem że może tak jest przez tył bo tam sprężyny już są słabe i trochę siedzi
A tak nawiasem jak Ci troszeczkę tył siada to automatycznie przód sie podnosi, sprawdź sprężyny na tyle czy już nie klęczą!! I czy jesteś pewien tego że na przodzie masz odpowiednie sprężyny, może są inne niż powinny być. i przez to autko stoi wysoko z przodu :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

tomasz146
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:15
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: tomasz146 » sob kwie 25, 2009 12:58

ok wymienie sprężyny z tyłu a jak nic nie da to obetnę jeden zwój i bedzie git


Damy Rade

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob kwie 25, 2009 13:02

wyobraźcie sobie jak leży ta spręzyna na amortyzatorze po obcięciu pierwszego zwoju
Obrazek

[ Dodano: 25 Kwi 2009 13:04 ]
misiek10111 pisze:totalna bzdura, tnie się ostani zwój dolny i wszystko gra



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 382 gości