pomozcie pompka paliwa sie nie wylacza przy baku.....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pomozcie pompka paliwa sie nie wylacza przy baku.....
panowie mam duzy problem otoz dzis wymienialem sobie sprzeglo
wszystko zkrecilem spowrotem tak jak bylo i teraz mam problem takiej natury,ze jak wlaczam zaplon to pompka zaczyna dzialac i wcale sie nie wylacza.....
no a wczesniej przed wymiana po zalaczeniu zaolonu pompka chwilke sie wlaczyla napompowala paliwo i sie wylaczala po paru sekundach a teraz non stop pracuje i nie chce zapalic na benzynie
benzyne zatankowalem 10 litrow bo myslalem ze malo w baku ale dalej to samo...
pomozcie kto moze prosze...
[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:41 ]
panowie pomozcie....nie wiem moglem jakis kabelek przerwac naderwac....nie wiem
a czy przekaznik pompki paliwowej moze byc za to odpowiedzialny,ze pompka sie nie wylacza????jest gdzies moze jakis czujnik paliwa nie wiem moze cos glupio pisze to poprawcie mnie....co powinienem sprawdzic...
[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:52 ]
mogl pasc komputer?????mam 1.3 NZ tam wtryskiem paliwa steruje juz komputer...oby to nie bylo to
[ Dodano: 24 Kwi 2009 22:09 ]
no i na gazie normalnie zapali i jezdze
tylko,ze odlaczylem wtyczke od pompki bo pompuje caly czas
jak zapale na gazie i przelaczam na benzyne to nic odrazu gasnie
moglo sie tak stac cos,ze w druga strone pompuje?????
no bo jak by saly czas poppowala ta pompka to by sie chyba zalal troche silnik?????dobze mysle??i mial by problem z odpaleniem na gazie???no bo pompka pompuje az paliwo przed odpaleniem osiagnie odpowiednie cisnienie i dopiero jak odpale auto to powinna sie znow zalaczac????
panowie naprawde prosze o pomoc...
wszystko zkrecilem spowrotem tak jak bylo i teraz mam problem takiej natury,ze jak wlaczam zaplon to pompka zaczyna dzialac i wcale sie nie wylacza.....
no a wczesniej przed wymiana po zalaczeniu zaolonu pompka chwilke sie wlaczyla napompowala paliwo i sie wylaczala po paru sekundach a teraz non stop pracuje i nie chce zapalic na benzynie
benzyne zatankowalem 10 litrow bo myslalem ze malo w baku ale dalej to samo...
pomozcie kto moze prosze...
[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:41 ]
panowie pomozcie....nie wiem moglem jakis kabelek przerwac naderwac....nie wiem
a czy przekaznik pompki paliwowej moze byc za to odpowiedzialny,ze pompka sie nie wylacza????jest gdzies moze jakis czujnik paliwa nie wiem moze cos glupio pisze to poprawcie mnie....co powinienem sprawdzic...
[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:52 ]
mogl pasc komputer?????mam 1.3 NZ tam wtryskiem paliwa steruje juz komputer...oby to nie bylo to
[ Dodano: 24 Kwi 2009 22:09 ]
no i na gazie normalnie zapali i jezdze
tylko,ze odlaczylem wtyczke od pompki bo pompuje caly czas
jak zapale na gazie i przelaczam na benzyne to nic odrazu gasnie
moglo sie tak stac cos,ze w druga strone pompuje?????
no bo jak by saly czas poppowala ta pompka to by sie chyba zalal troche silnik?????dobze mysle??i mial by problem z odpaleniem na gazie???no bo pompka pompuje az paliwo przed odpaleniem osiagnie odpowiednie cisnienie i dopiero jak odpale auto to powinna sie znow zalaczac????
panowie naprawde prosze o pomoc...
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
musialbys sie dowiedziec gdzie jest regulator cisnienia paliwa, on dba zeby za duze cisnienie paliwa nie było w ukladzie , co do pracy na LPG to podejrzewam ze szpece od gazu Ci i tak nie odlaczyli pompki wiec ona caluy czas i tak pracowała,
sprawdz jak masz mozliowsc inne ECU , moze to jest jego wina, lub przekaznik od pompki nie wyłacza jej jak dostaje sygnal aby to zrobic.
sprawdz jak masz mozliowsc inne ECU , moze to jest jego wina, lub przekaznik od pompki nie wyłacza jej jak dostaje sygnal aby to zrobic.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Na 99,9% spalone jest ECU, przy wymianie sprzęgła na pewno odkręciłeś masę, może nie była dobrze zakręcona lub nie podpiąłeś masy do silnika. (wystarczyło tylko raz przekręcić kluczyk na zapłon i do widzenia). Miałem tak już 2 razy i za każdym razem spalił się sterownik silnika.Podjedź na jakiś auto złom lub gdzieś gdzie mają taki sterownik od ręki i poproś o podpięcie go, zapewne wszystko będzie ok.
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
kurde....mozliwe to jest
bo bylo to tak:wszystko poskrecalem tak jak bylo,mase do skrzyni przykrecilem,tylko moze za lekko bo jak pierwszym razem chcialem odpalic to pompka wlaczyla sie i po 2 sek wylaczyla sie przekrecilem kluczyk do odpalenia i nic tylko w rozruszniku cos pyknelo i tak kilka razy...pozniej pompka przestala dzialac wogole i jak wyciagnalem kluczyk ze stacyjki to swiecila sie kontrolka oleju...
poprawilem mase na skrzyni,kolo akumulatora,i na ukladznie zaplonowym i pompka zaczela dzialac no tylko ze juz sie nie wylacza tylko caly czas pracuje ale po wyciagnieciu kluczyka kontrolki gasna
bo bylo to tak:wszystko poskrecalem tak jak bylo,mase do skrzyni przykrecilem,tylko moze za lekko bo jak pierwszym razem chcialem odpalic to pompka wlaczyla sie i po 2 sek wylaczyla sie przekrecilem kluczyk do odpalenia i nic tylko w rozruszniku cos pyknelo i tak kilka razy...pozniej pompka przestala dzialac wogole i jak wyciagnalem kluczyk ze stacyjki to swiecila sie kontrolka oleju...
poprawilem mase na skrzyni,kolo akumulatora,i na ukladznie zaplonowym i pompka zaczela dzialac no tylko ze juz sie nie wylacza tylko caly czas pracuje ale po wyciagnieciu kluczyka kontrolki gasna
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
to jest wtryskiowaczpietka_86 pisze:no a jeszcze nie sprawdzilem polaczenia jednej kostki bo trudny do niej jest dostep ona jest tak jak by wlasnie pod ukladem wtryskowym
widac na samym srodku zdjecia dochodza tam dwa kabelki
przekaznik powinien cyknac raz i po jakims czasie dug raz, rozłaczyc , musisz podmienic ECU i inny przekaznik , bo cos moim zdaniem z tego cos nawalilo
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
warto jeszcze sprawdzić dokładnie masę ECU - kable brązowe. Jej brak typowo w NZ daje ciągłe otwarcie wtryskiwaczy, może u Ciebie jakiś wariant tej awarii jesteś.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
noi po problemie podjechalem na szrot mieli akurat taki ECU podpialem i wszystko smiga jak trzeba:) dzieki .Tomek. ECU kupilem za 80 zl to chyba jeszcze nie drogo...
kolego guti ja wiem jak wyglada wtryskiwacz jest ich 4 i je wszystkie widac chodzilo mi o ta wtyczke gleboko widac ja miedzy dwoma srodkowymi wtryskiwaczami ale juz wiem co to jest.. to jest wtyczka do zaworu powietrza dodatkowego
no ale juz wszystko ok dzieki wszystkim za zainteresowanie
pozdrawiam
kolego guti ja wiem jak wyglada wtryskiwacz jest ich 4 i je wszystkie widac chodzilo mi o ta wtyczke gleboko widac ja miedzy dwoma srodkowymi wtryskiwaczami ale juz wiem co to jest.. to jest wtyczka do zaworu powietrza dodatkowego
no ale juz wszystko ok dzieki wszystkim za zainteresowanie
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości