Strona 1 z 1

Obroty rosną i maleją ?! MK II

: wt wrz 27, 2005 20:20
autor: dziany9
Witam.
Mam taki problem (tylko na gazie) ze jak silnik jest rozgrzany to np. stoje na światłach a obroty mi rosną do 1800 , nastepnie maleją do 1100 i tak na zmiane.Albo np. odpalam samochód i mam 2000 , zgasze go , odpale jeszcze raz i mam normalnie 1100.
Silnik 1.8 GT ,benzyna ,bez wtrysku. "Bujałem" gażnikiem na odpalonym silniku i obroty sie nie zmienialy,czyli to nie uszczelka.Gaz ma 2 lata więc wydaje mi sie ze membrany tez nie.Przepustnica chyba tez nie ,bo na paliwie jest OK.
Pomużcie ,bo naprawde juz nie wiem co to moze być.
Pozdrawiam.

: wt wrz 27, 2005 20:28
autor: dziany9
wiesz co tak walłem bo mam taki znaczek z tyłu ale moze to atrapa. Na 100 % gaźnik

: wt wrz 27, 2005 21:03
autor: GEORG
Masz może taki silnik? :chytry:

: śr wrz 28, 2005 10:40
autor: dziany9
Wygląda podobnie , tylko ze u mnie obudowa filtra jest inna (ale chyba zmieniales ?) .
Wiem na 100 % ze nie mam silniczka krokowego, komputera, natomiast mechanik zakładajcy gaz napisal "wtrysk gaźnikowy". No i jeszcze od obodowy filtra powietrza idą takie cienkie przewody.,podobno podciśnienia jakies .Jak będe miał chwile to cykne fotke silnika, wtedy może sie cos wyjaśni. No i jeszcze mam pytanko, żeby założyć ten filtr stożkowy to musze wymienić calą obudowe ,czy może moge wyżycić stary filtr a stozkowy założyć zamiast takiej szarej rury (pewnie wlot powietrza)???
p.s nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale mam taką samą atrape i szeroki zderzak

: śr wrz 28, 2005 11:38
autor: GEORG
W takim razie masz silnik RP 1.8 na wtysku. Filtr powietrza u mnie jest zminiony na stożek i dla tego wygląda troche inaczej. Żeby go założyć zdjąłem góre z oryginalnej obudowy zrobiłem przejscie żeby średnica otworów pasowała i cała filozofia.
Co do obrotów to jeżeli uszczelka pod wtyskiem jest OK to stawiam na silniczek krokowy.
Pozdrawiam. :pub:

: śr wrz 28, 2005 11:48
autor: dziany9
Podobnie ,w moim przypadku to chyba za durzo powiedziane.Może teraz będzie łatwiej.