Mój golf stanął

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ochi

Mój golf stanął

Post autor: ochi » pn kwie 20, 2009 18:50

Witajcie
Dzisiaj chciałem ruszyć wrzucił 1 puszczam sprzęgło i nic.
Samochód stoi nie rusza na żadnym biegu. Przeguby ok.
Co się mogło stać????
POMOCY
Z góry dziękuję za sugestie.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pn kwie 20, 2009 18:59

Jakies dzwieki slyszalne? Po czym stwierdzasz że przeguby ok?


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pn kwie 20, 2009 19:00

Może pękł plastyk od łączników i nie da się żadnego biegu wrzucić dlatego nie jedzie



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » pn kwie 20, 2009 20:16

w 1,8 łącznik masz na przodzie silnika od str kierowcy zobacz czy on jest cały nam w pasku padł i śrubami poskręcaliśmy oczywiście nie byle jak tylko dopasowaliśmy rozmiarami i ustawiliśmy potem zeby dobrze działała skrzynia :)

ps jak nie znajdziesz tego to poproś kogoś zeby wrzucał biegi a ty obserwuj co sie rusza przy silniku i zobaczysz
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 20:17 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » pn kwie 20, 2009 22:01

Albo może tarcza sprzęgłowa tylko po wbiciu biegu (obojętnie którego) głośno tarabani z koła zamachowego. Na luzie cisza. :-k


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn kwie 20, 2009 22:41

Jeżeli to się stało nagle to przegub wewnętrzny stracił kulki. :bigok: :bigok: Odpal auto, zaciągnij ręczny, wbij bieg i puść sprzęgło, zajrzyj pod maskę, która flansza w skrzyni się kręci i już znalazłeś winny przegub.



ochi

Post autor: ochi » wt kwie 21, 2009 20:58

Dzięki za zainteresowanie problemem
Test TAZ' a przeprowadziłem na początku dlatego wykluczyłem przeguby
Bieg też się załącza, testowałem na odpalonym silniku wrzucając go bezpośrednio na skrzyni.
Tarcza jest prawdopodobna ale po chwili namysłu stawiam na taki talerzyk oporowy, po wyjęciu skrzyni poinformuję wszystkich o powodzie awarii
Ewentualnie może inne sugestie.
Pozdrawiam
Mariusz
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 18:11 przez ochi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 21, 2009 21:19

ochi pisze:po chwili namysłu stawiam na taki talerzyk oporowy,
ten talerzyk nie ma z tym nic wspólnego on odpowiada za wysprzeglanie i jak by on padł to byś w ogóle biegu nie wrzucił bo by nie działało ja stawiam na tarcze albo co gorsza wałek zdawczy ze sie ukręcił bo były i takie przypadki a co do tego talerzyka jeszcze to mi sie wydaje ze w 1.3 masz sprzęgło bez tego talerzyka na zwykłe łożysko oporowe napisz w ktorym miejscu wchodzi łapa od sprzegła blisko silnika czy w tył skrzyni patrząc od silnika ??jesli wchodzi blisko silnika to masz zwykłe sprzegło na łożysko oporowe a jak w tył to masz to sprzeło z talerzykiem mógł też strzelić sam docisk i po prostu sie slizga :bigok:



ochi

Post autor: ochi » wt kwie 21, 2009 21:30

Nie mam silnika 1,3
Tylko 1,6 TD a tam nie ma łożyska oporowego, z całą pewnością
Tarcza sprzęgłowa 200



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 21, 2009 22:06

o to nie wiem gdzie ja sobie to 1,3 ubzdurałem jak masz 1,6td to masz talerzyk i sie zgadza tylko srednica tarczy teraz mi nie pasuje bo ostatnio robiłem tez taką 2mk2 1,6td i była tarcza 180 albo 190 ale napewno nie 200 ale moze i masz inne sprzegło :bigok: bo i takie tam wejdzie :bajer:



ochi

Post autor: ochi » wt kwie 21, 2009 22:44

Z tego co piszesz oznacza że ETKA się myli ?
cyt: clutch plate
200MM / diesel eng.: JP,ME,JR,MF, 1V
Oznaczenie silnika 1 V dokładnie należy do 1,6 TD w wersji taxi sprzęgło było 210 MM
Ale wszystko się okaże jak wyciągnę skrzynię.
Pozdrawiam Mariusz



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » śr kwie 22, 2009 16:07

no to kolego dokladasz sobie pracy w tym momencie po co skrzynie rozbierac jak z komory silnika masz dostep i trzeba dokladnie to sprawdzic mi ostatnio przegub wewnetrzny padl i tez ani do przodu ani do tylu popatrz na przeguby jak sie nie kreca to znaczy ze przegub zreszta twoj samochod rob jak sobie chcesz



ochi

Post autor: ochi » śr kwie 22, 2009 18:16

no to kolego dokladasz sobie pracy w tym momencie po co skrzynie rozbierac jak z komory silnika masz dostep i trzeba dokladnie to sprawdzic mi ostatnio przegub wewnetrzny padl i tez ani do przodu ani do tylu popatrz na przeguby jak sie nie kreca to znaczy ze przegub zreszta twoj samochod rob jak sobie chcesz
Kolego proszę nie pisz bzdur. Jak się znasz i umiesz pomóc to podziel się swoją wiedzą jeśli nie jesteś pewny to nie siej zamieszania
Mariusz



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » śr kwie 22, 2009 22:14

ochi pisze:Ale wszystko się okaże jak wyciągnę skrzynię
no ok ja tylko mówie jakie było sprzegło w tym co robiłem bo do tej skorupy od skrzynii można wsadzić nawet i 210mm tylko trza mieć docisk i koło zamachowe odpowiede do tego rozmiaru ok daj znac co i jak jaki był problem :bigok: :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości