Strona 1 z 2
Paliwo w oleju
: ndz kwie 19, 2009 16:33
autor: Kinio73
Od pewnego czasu zaczął ciężko palić jak nie zaplił za pierwszym razem to tylko drugi akumulator.
Na bagnecie zwiększył się stan oleju .Okazało sie ,że paliwo dostaje się do oleju. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i dalej nic nie wiem zakładałem,że poszły pierścienie:
1 -14 bar,
2 - 15 bar
3 -15.50 bar
4 -15 bar
Jak jest zimny to lubi zgasnąć ,po ok 2 min chodzi w miare dobrze
Ktoś ma jakiś pomysł?
: ndz kwie 19, 2009 17:32
autor: toffic
Zalewa go i to konkretnie
: ndz kwie 19, 2009 18:20
autor: Balast
dokładnie za duża dawka paliwa i nie spala tego ,
: ndz kwie 19, 2009 18:31
autor: Kinio73
miejmy nadzieje,że tylko to.Chociż i tak na dzień dzisiejszy problem bo nie mogę uruchomić silnika
: ndz kwie 19, 2009 21:24
autor: tattoo_men
zanim wezmiesz sie za remont silnika sprawdz jak wygladaja swiece
: ndz kwie 19, 2009 21:52
autor: Jesionvr6
swiece przewody ogolnie caly uklad zaplonowy trzeba sprawdzic
: ndz kwie 19, 2009 22:57
autor: Kinio73
układ zapłonowy jest sprawny,
: pn kwie 20, 2009 00:39
autor: CSR_GTI
Kinio73 jak ktoś ci mówi sprawdź świece znaczy wykręć je i zobacz.
Druga sprawa to zobacz czy klapka ta okrągła przy rozdzielaczu sie nie powiesiła. Ewentualnie jeżeli to PL'ka to może być coś z elektroniką i ciśnieniem paliwa (może czujnik, może co inne).
: pn kwie 20, 2009 09:55
autor: Kinio73
świece maja najechane 500km trójelektrodowe nalot czarny.Układ zapłonowy sprawdzony oscyloskopem niskie i wysokie napięcia.
: pn kwie 20, 2009 10:07
autor: toffic
A klapą ktoś się nie bawił?? czujnik temperatury na głowicy OK?? Jak silnik chodzi na wysokich obrotach??
[ Dodano: 20 Kwi 2009 10:07 ]
Zapłon zostaw w spokoju, on nie ma nic do tego
: pn kwie 20, 2009 18:51
autor: tattoo_men
a nie śmierdzi spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego?
: wt kwie 21, 2009 00:30
autor: Kinio73
spalinami nie śmierdzi,wysokie obroty są wporzo gorzej z wolnymi na początku gaśnie po ok. 2 min, chodzi ale nie równo jak włącze bieg i jak chcę ruszyć potrafi zgasnąć.
Sądzę jak przedmówcy że się zalewa ,ale nic nie było grzebane.Po prostu na drugi dzień miałem problemy z odpaleniem.
O który czujnik temp. pytasz? Mam ich troche
: wt kwie 21, 2009 06:39
autor: wolny83
Nie chcialbym cie martwic,nie dawno przechodziłem ten sam problem paliwo dostawalo mi sie do oleju jezdzilem od mechanika do mechanika okazało sie ze pierscienie przepuszczaja i sa do wymiany.Skonczyło sie na tym ze musialem kupic silnik bo remont mogł by mnie wyniesc nawet 3500zł na orginalnych czesciach.Oczywiscie nie sugeruje ci ze koszty moga byc takie same,wszystko wyjdzie jak ci rozbiora silnik.Ja kupilem uzywany silnik i jak narazie nie moge narzekac,chociaz koszt silnika+przekładka+filtry,oleje tez nie wyszedł maly bo 1700zł.Jestem zadowolony,pamietaj o tym ze jak paliwo dostaje ci sie do oleju to nie jezdził bym tym samochodem bo panewki cierpia na tym,bo olej juz nie ma tych własciwosci smarowania.Pozdrawiam
[ Dodano: 21 Kwi 2009 06:43 ]
dodam ze moim zdaniem kompresje masz dobra.Masz roznice miedzy cilindrami ale miescisz sie w normie.Przypadkiem nie zwiekszyło ci sie spalanie?
: wt kwie 21, 2009 09:16
autor: toffic
Kinio73 pisze:O który czujnik temp. pytasz?
biały, ogólnie to cały układ wtryskowy masz do przegladu/regulacji
[ Dodano: 21 Kwi 2009 09:17 ]
i tak jak kolega wyżej pisze, nie jeździj z takim stanem bo rzadki olej zrobi ci duuużą krzywde w silniku