Witam wszystkich!
Jak w temacie, sprawa tyczy się zaworu recyrkulacji spalin.
Auto mi się dławi przy szybkim dodawaniu gazu. Komputer pokazywał na samym początku kilka błędów, sondy lambda, czujnik temperatury i ten nieszczęsny zawór. Sondy i czujnik wymieniłem na nowe, jeśli chodzi o zawór, to kupiłem na Allegro używany. Wymieniłem go, i przez parę kilometrów miałem spokój, niestety okazało się ze dławienie dalej występuje... Nie wrzuciłem go jeszcze na komputer, ale błąd EGR będzie na pewno, w końcu objawy są takie same...
Chciałem się zapytać, jest możliwość ze błąd Egr jest następstwem innego? Może coś innego jest wadliwe, a komputer pokazuje że zawór, facet z Allegro zarzekał się że zawór jet sprawny..
Jeszcze przed montażem tego "nowego zaworu" z ciekawości podłączałem go pod kostkę przy włączonym silniku, teoretycznie na biegu jałowym powinien być otwarty prawda? U mnie tak nie było, no chyba że włącza się jeszcze przy odp. temperaturze, ale tego to nie wiem...
Myślicie, ze rozwiązaniem jest tylko i wyłącznie nowy zawór?
EGR 1.4 16v APE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Mnie sie wydaje,że na biegu jałowym powinien być zamknięty, a otwierać dopiero jeżeli dajesz buta i dodawać spaliny do powietrza zasysanego. Zawór jest sterowany masą z komputera, stały + przychodzi po stacyjce. Dodatkowe 3 przewody do odwzorowanie położena zaworu. Sprawdź jak jest z tymi napięciami.reVV pisze:teoretycznie na biegu jałowym powinien być otwarty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości