Strona 1 z 2

Rozkodawany ?? kluczyk..

: sob kwie 18, 2009 18:00
autor: jakubek
Witam. Mam taki oto problem. Ostatnio coraz słabiej działał mi pilot w kluczyku(czasami lapał po kilku nacisnieciach i mial bliski zasieg) az wkoncu przestał działac. Wiec domyslilem sie ze to bateria. Wymienilem baterie ale po tym trzeba zaprogramowac piolot. Przeczytalem chyba kazda porade i ja wypróbowalem ale nic z tego ;/ dodam ze mam tylko jeden kluczyk i jest on orginalny. Da sie go jakos zaprogramowac bez VAGa ??

: sob kwie 18, 2009 19:10
autor: pszczyna
Nie nie da rady jedynie nim

: sob kwie 18, 2009 21:33
autor: jakubek
Czyli tylko VAG ??

: sob kwie 18, 2009 21:47
autor: Luki987
http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm

Poczytaj tu , tylko dla mnie to trochę dziwne żeby po wymianie baterii kodować od nowa pilota, ja w swoim wymieniałem baterie i nie musiałem nic robić. Mam kluczyk scyzoryk też tylko 1 oryginał.

: sob kwie 18, 2009 23:38
autor: jakubek
Hmm no wlasnie nie wiem czy sie rozkodował.. Upadł mi ze 2 razy na podłoge ale działał potem jeszcze dlugo. Moglo to jakos wpłynąc na niedzialanie pilota ??

: ndz kwie 19, 2009 00:05
autor: Jazz_Blue
Widocznie mogło, może już się coś z nim powoli działo.
Po wymianie baterii kluczyk nie rozkodowywuje się.

Nie odłączałeś akumulatora?
Podobno czasem może komputer ześwirować, ale to bardziej chyba immobilizer, niż samo otwieranie z pilota...

: ndz kwie 19, 2009 01:21
autor: rakczek
Czasem tak sie zdarza ale glowa do gory... Masz instrukcje jak koduje sie z 2 kluczykami?

Jesli tak to heja.

Otwierasz drzwi kierowcy wykrecasz wkladke klucza torxem

Widac na zdjeciu jak to sie robi...
Obrazek

Pamietaj odkecajac pociagaj delikatnie za wkladke az wyjdzie... Czasem jak za bardzo odkreci sie pierscien ktory przytrzymuje wkladke spada i wtedy drzwi rozbierac trzeba :

Wkladke masz juz wyciagnieta wiec opuszczasz szybe wkladasz klucz w stacyjke a zamek zamykasz plaskim srubokretem i w tym momencie kodujesz : :bigok:

PoVWodzenia

[ Dodano: 19 Kwi 2009 01:25 ]
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

: pn kwie 27, 2009 14:32
autor: jakubek
Niestety i to nie pomogło. Nie rozkręcałem zamka tylko dorobilem sobie sam kluczyk zeby nie rozbierac zamka. Moze cos zle robie no ale nie chce mi sie zakodowac. Mam pytanie ktory kluczyk mam wlozyc do stacyjki a ktory do zamka ? Czy to nie ma róznicy ?? Robie tak jak wyzej : wlozylem kluczyk org do stacyjki dorobiony do drzwi zamknalem drzwi, wlaczylem zaplon nacisnalem przycisk i pozniej jeszcze raz wylaczylem zaplon i nic...

: pn kwie 27, 2009 14:41
autor: norek111
musisz sprawdzić jakie błędy masz w komforcie i dopisać VAGiem

[ Dodano: 27 Kwi 2009 14:42 ]
inaczej teraz nic nie zrobisz

: wt kwie 28, 2009 07:54
autor: mg-maciek
u mnie poniższe wogóle nic nie dało
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu

kluczyk podobno może się rozkodować jeśli przez długi czas np. przypadkowo przyciśniemy któryś z przycisków będąc poza zasięgiem odbiornika w samochodzie
więc może po wymianie baterii przypadkowo w kieszeni go sobie przysinąłeś
co do kodowania to ja również się męczyłem z różnymi patentami i g... dopiero przy pomocy vaga - dokładny opis jak to zrobić jest na forum - udało się
interfejs z VAGiną można kupić na allegro za śmieszne pieniądze a przyda Ci się wiele razy - warto wziąć od sprzedawcy polecanego na niniejszym forum (żeby oszczędzić sobie późniejszych problemów)

: wt kwie 28, 2009 08:44
autor: feniks
mg-maciek pisze:u mnie poniższe wogóle nic nie dało
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu
kluczyk podobno może się rozkodować jeśli przez długi czas np. przypadkowo przyciśniemy któryś z przycisków będąc poza zasięgiem odbiornika w samochodzie
ta metoda tylko się przydaje przy:
mamy stary kluczyk z pilotem i immo i to pilot uległ rozkodowaniu a nie kupujemy nowy kluczyk i go programujemy, i nie w tej kolejności co wyżej wszystko w książce serwisowej opisane

: wt kwie 28, 2009 10:07
autor: pavwcio
Luki987 pisze: ja w swoim wymieniałem baterie
Możesz opisać jak rozebrać kluczyk scyzoryk?
Próbowałem,ale nie udało mi się.Gzies na forum znalazłem instrukcję wymiany baterii i było tam pokazane,że trzeba w szczelinę włożyć cienki srubokręt i podważyć ale bałem się,że coś wyłupię albo pęknie.

: czw maja 07, 2009 22:43
autor: mario1972
chłopaki pomocy!!!

Rozładował mi sie akumulator i od tego momentu rozkodowal mi sie kluczyk czy jest jakas opcja poradzenia sobie z tym problemem samemu bez wizyty w serwisie

: pt maja 08, 2009 06:35
autor: norek111
włączyć zapłon kluczykiem i mieszać przyciskami powinno coś pomóc