Strona 1 z 1

Wskazówka od paliwa

: sob kwie 18, 2009 17:13
autor: Murel
No dobra mam klopot ze wskazowka - chodzi mi o wskazowke od paliwa. Przerabialem oswietlenie licznika i ja widocznie przesunalem do dolu po lewej stronie.Teraz zatankowalem do pelna to zatrzymuje sie na tej grubej kresce miedzy 1/2 a full. jak ja wrocic zeby mi wskazywala przy pelnym baku full a nie 3/4 baku:?: probowalem krecic w lewo i nic bo jak przekrece kluczyk tak 4-5 razy bez uruchomienia silnika to opada najpierw do dolu a potem sie podnosi i za kazdym razem to samo. Nie da sie za bardzo w lewo bo przyciski od zegara i nie da sie za bardzo w prawo bo rant licznika przeszkadza . Co z tym zrobic??????????????????????????

[ Dodano: 18 Kwi 2009 21:28 ]
Luuudzie volkswagenowcyyy POMOCY

: ndz kwie 19, 2009 11:22
autor: sHpAaKu
No cóż. Wyjeżdzij paliwo prawie do końca - tak zebyś miał w baku 7 litrów lub mniej. Odkręć szybkę licznika (licznik cały czas podłączony w aucie). Zdejmij wskazówkę i wsuń ją ponownie w kierunku prawej strony skali. Potem włącz zapłon i delikatnie paluszkiem skoruguj ją na pierwszą kreskę skali "0".

: ndz kwie 19, 2009 11:26
autor: norek111
sHpAaKu pisze:No cóż. Wyjeżdzij paliwo prawie do końca - tak zebyś miał w baku 7 litrów lub mniej.
ciekawe jak sprawdzi że ma 7 litrów,lepiej na pełnym baku to robić

[ Dodano: 19 Kwi 2009 11:30 ]
najlepiej to wywal zegar i ustaw wskaznik na zero i będzie git

: ndz kwie 19, 2009 11:43
autor: sHpAaKu
norek111 pisze:ciekawe jak sprawdzi że ma 7 litrów,lepiej na pełnym baku to robić
na pełnym baku wskazówka nie od razu zaczyna "schodzicć" a jak zaleje razem z szyjką pod korek to dodatkowo się oszuka. Miernik w do ręki i przeczytać oporność na wtyczce w baku.

: ndz kwie 19, 2009 11:47
autor: norek111
sHpAaKu pisze:na pełnym baku wskazówka nie od razu zaczyna "schodzicć"
zależy jaki licznik

: ndz kwie 19, 2009 14:59
autor: Murel
A tak jak jest teraz czyli stan paliwa-- zdjac ta wskazowke i zalozyc na 0 nie da sie?? co bedzie przeklamywal mi licznik ?? acha i jak mocno ona siedzi na swoim miejscu, zebym czegos w zegarach nie urwal bo jak pech to na calego :grrr:

: ndz kwie 19, 2009 17:22
autor: sHpAaKu
Jakbyś zdjął czarną część obudowy to delikatnie dwoma palcami możesz ją kęcić w jedną stronę poprzez opór i wyciągać. Jak chcesz to spróbój od razu na 0. Zauważ że włączenie zapłonu odrobinę jeszcze tą wskazówkę podniesie.

: ndz kwie 19, 2009 21:31
autor: Murel
sHpAaKu Ja wlasciwie jestem z Ostrowca wiec moze sie umowimy na jakis dzien no nie wiem bede w domu u rodzicow 2-5 maj to bys mi pomogl jak nie dam sobie teraz rady sam. Moze sie jakos spikniemy?? mimo wszystko bede probowal pozbyc sie tego problemu...

: ndz kwie 19, 2009 23:14
autor: sHpAaKu
tak się zrobi :bigok:

: czw kwie 30, 2009 12:34
autor: Murel
sHpAaKujuz naprawione Dzieki za pomoc. Pocztytalem forum i rydzu mi pomogl. Jeszcze raz dzieki