Strona 1 z 2

problem z MFA

: sob kwie 18, 2009 09:59
autor: jkruk77
problem z MFA wszysko jest podłączone,przewód podcisnienia jest podłączony wszyskie przewody kostki są podłączone i nic klapa nie pokazuje na zegarach spalania tem. oleju cisnienie co jest pomocy. Golf II GTI 1,8 91r.

: sob kwie 18, 2009 16:58
autor: mazio_leczna
kolego sprawdz licznik czy nigdzie sciezki nie po przerywane, sprobuj reset ecu

: sob kwie 18, 2009 21:21
autor: marcinek84
a wcześniej wskazywało dobrze? czy tylko MFA nie działa?

: pn kwie 20, 2009 08:44
autor: jkruk77
kolego powiem ci tak ze jak nabyłem golfika to było wszysko spoko po jakimś czasie zaczeło zanikać myślałem że może jakieś kostki są zaśniedziałe troche olałem sprawe i wreście zgasło na amen czasami pokazuje termometr i czas przejazdu ale też tylko ( 0 ) wiec za cholere niewiem co jest :grrr:

: pn kwie 20, 2009 08:57
autor: zodiak
MFA w ogóle reaguje na przycisk w manetce?

P.S

Ludzie, co ma reset ECU do działania (lub nie) MFA w mk2 ?

: pn kwie 20, 2009 09:18
autor: jkruk77
Wjem jk sie obsłóguje MFA wszysko jest podłączone przewód podciśnienia też przesukałem już wszysko

: pn kwie 20, 2009 09:36
autor: zodiak
jkruk77 pisze:Wjem jk sie obsłóguje MFA
Nie o to mi chodziło :D
Tylko czy naciskanie przycisku MFA powoduje zmianę (nie)wyświetlanych funkcji, czyli czy "strzałka" się przesuwa lecz brak "odczytów" czy "strzałka" stoi.

: pn kwie 20, 2009 10:20
autor: memberofhs
Nie chcę zakłądać kolejnego tematu, więc zapytam tu: czy da się mfa z mk2 1.8 GT 90 rok przełożyć do GTD 1.6 diesel 91 rok? Wiązka, czujniki, manetka pasują? Licznik zaraz mi powiedzie pewno, że nie pasuje, ale gdyby przelutować wyświetlacze..? Zamienić... oraz przełożyć ramki liczników, na te z mfa nadrukowanymi symbolami? Dałoby się?

: pn kwie 20, 2009 10:36
autor: zodiak
memberofhs pisze:Nie chcę zakłądać kolejnego tematu, więc zapytam tu: czy da się mfa z mk2 1.8 GT 90 rok przełożyć do GTD 1.6 diesel 91 rok? Wiązka, czujniki, manetka pasują? Licznik zaraz mi powiedzie pewno, że nie pasuje, ale gdyby przelutować wyświetlacze..? Zamienić... oraz przełożyć ramki liczników, na te z mfa nadrukowanymi symbolami? Dałoby się?

MFA działać będzie ale nie pokaże spalania.

: pn kwie 20, 2009 10:41
autor: memberofhs
Chciałbym mieć pełną funkcjonalność. Cóż zatem mam czynić? Co tam trzeba zrobić, by pokazywało spalanie chwilowe, czy ile mi pozostało do przejechania na baku... było mfa w dieslach?

: pn kwie 20, 2009 11:07
autor: zodiak
memberofhs, MFA wylicza spalanie na podstawie podciśnienia w dolocie a dieslu to chyba problem z tym (nie znam się na dieslach ale tam chyba serwo działa z pompą podciśnienia a nie bierze podciśnienie z dolotu jak benzyniak).

: pn kwie 20, 2009 11:28
autor: memberofhs
Czy jest to na tym samym przewodzie co się wpina wskaźnik "bar boost"? Jeśli tak to chyba nie powinno być problemu. Mam GTD 1.6 z IC i turbiną. Pomoże ktoś?

: pn kwie 20, 2009 17:43
autor: jkruk77
Tak powoduje zmiane cały czas przeskakuje lecz pokazuje same kreski

: pn kwie 20, 2009 22:13
autor: marcinek84
u mnie pokazuje kreski na temp. oleju bo nie mam czujnika, a czujnik halla w liczniku kolega sprawdzał? może tam coś nie łączy też, tylko wtedy by km średniej prędkości by nie pokazywało