czy przy zaginaniu rantów lakier popęka od zewnątrz??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy przy zaginaniu rantów lakier popęka od zewnątrz??
Mam MK III. Felgi 7,5 opona 195/45/16 i ET 35. Jak załaduję 4 osoby plus jakiś bagaz to na większych nierównościach obcierająmi tylne ranty. Golf bł niedawno malowany, a wiadomo że lakier "niefabryczny" super trwąły nie jest.
zastanawiam się czy jak bede chciał zagiąć ranty to mi od zewnętrznej strony nie popeka?
zapomniałem dodac że niedługo obnizam i utwardzam auto -60/40 mm.
Co robić? Co z tym lakierem?
zastanawiam się czy jak bede chciał zagiąć ranty to mi od zewnętrznej strony nie popeka?
zapomniałem dodac że niedługo obnizam i utwardzam auto -60/40 mm.
Co robić? Co z tym lakierem?
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
no ale jak chcesz go utwardzać to po co zaginać ranty. nie woź wiećej niż 3osoby (ty + 2 os) w aucie dopóki go nie utwardzisz i po problemie. Ja mam ten sam problem tyle ze auto jest na stalówkach 185 i jak mi siada 4 osoby to siedzi nisko ale jak siadzie pięć to tłumik ciągne po ziemi. Narazie zbieram sianko i coś nizszego i sztwniejszego.
z wypowiedzi tauka wynika że po utwardzeniu bedzie lepiej.. no ale tył pójdzie w dół przynajmniej o 40mm. Nigdy nie obniżałem auta i nie wiem czy po tym zabiegu skok zawieszenia bedzie o tyle mniejsz/twardszy żeby nie obicierać.. jak sądzicie czy po utwardzeniu i obniżeniu sytuacja się poprwi czy pogorszy? (zawsze na wakacje można zakładać potem gumy, bo załadowany jeżdżę bardzo rzadko)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości