Auto non stop sciaga w prawo
: pt kwie 17, 2009 08:42
Witam
Auto mam z 2008 roku kupiłem je jako nowe
Do 4 tys.km było idealnie , bo przy 4 tys.km wymienili skrzynie biegów bo pękła łapa. Od założenia skrzyni nowej cały czas sa problemy auto ściąga w prawo i ma o 2 centymetry obrócone koło kierownicze. Byłem w 4 serwisach audi i seat i wszyscy twierdza ze geometrii jest bardzo dobra , byłem w firmie tunerskiej to samo powiedzieli kazali zmienić tuleje wahaczy i gałki kierownicze , dalej ściąg auto w prawo , działo się tak tez na oponach zimowych , opony zimowe mam na inych felgach
Tak zmienia se umie zawieszenie
Przebieg 12900 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 040 zbieżność przód zero
Przebieg 17200 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 045 zbieżność przód zero
Przebieg 25000 Kat wyprzedzenia L4 10 P 4 45
Kat pochylenia L-0,35 - 045 zbieżność przód zero
Auto mam z 2008 roku kupiłem je jako nowe
Do 4 tys.km było idealnie , bo przy 4 tys.km wymienili skrzynie biegów bo pękła łapa. Od założenia skrzyni nowej cały czas sa problemy auto ściąga w prawo i ma o 2 centymetry obrócone koło kierownicze. Byłem w 4 serwisach audi i seat i wszyscy twierdza ze geometrii jest bardzo dobra , byłem w firmie tunerskiej to samo powiedzieli kazali zmienić tuleje wahaczy i gałki kierownicze , dalej ściąg auto w prawo , działo się tak tez na oponach zimowych , opony zimowe mam na inych felgach
Tak zmienia se umie zawieszenie
Przebieg 12900 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 040 zbieżność przód zero
Przebieg 17200 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 045 zbieżność przód zero
Przebieg 25000 Kat wyprzedzenia L4 10 P 4 45
Kat pochylenia L-0,35 - 045 zbieżność przód zero