maglownica, układ wydechowy, pompa, bak, airbox
: czw kwie 16, 2009 21:15
Witam,
jak w temacie, wrzucam sobie silnik PL do mojej jedyneczki i potrzebuje info czy da rade z jakiegoś autka podpasować maglownice coby podłączyć wspomaganie ?
Z tego co się dowiedziałem w mk1 cabrio były takie maglownice, ale dosyć ciężko coś takiego zlokalizować, nawet nowej nie da się zbytnio zamówić
macie jakieś pomysły jak załatwić ten temat ?
edytuje//
sprawa z maglownicą rozwiązana.
kolejne trzy pytania mam:
1. z czego dobrać układ wydechowy do silnika 1.8 16V PL wsadzonego do vw caddy, czy ktoś ma jakieś patenty na to ? wyczytałem gdzies na forum że układ musi być sensowny coby wszystko działało jak należy.
2. jaką wydajność powinna mieć pompa paliwa do tego silnik i jakiego baku najlepiej szukać ? ktoś przerabiał ten temat ? oryginalnie mam bak od silnika 1.6d
3. co zrobić z oryginalnym airboxem, który jakbym nie próbował nie zmieści się pod maskę ? mogę go uciąć i przerobić tak aby bokiem wypuścić sobie np. stożek ? Ewentualnie czy widział ktoś albo robił jakiś patent na to ?
i jeszcze jedno, jakie są różnice między silnikami kr a pl ?
btw. mało się znam na mechanice więc mam nadzieje, że nigdzie żadnego błędu w pytaniach nie popełniłem
pozdrawiam
jak w temacie, wrzucam sobie silnik PL do mojej jedyneczki i potrzebuje info czy da rade z jakiegoś autka podpasować maglownice coby podłączyć wspomaganie ?
Z tego co się dowiedziałem w mk1 cabrio były takie maglownice, ale dosyć ciężko coś takiego zlokalizować, nawet nowej nie da się zbytnio zamówić
macie jakieś pomysły jak załatwić ten temat ?
edytuje//
sprawa z maglownicą rozwiązana.
kolejne trzy pytania mam:
1. z czego dobrać układ wydechowy do silnika 1.8 16V PL wsadzonego do vw caddy, czy ktoś ma jakieś patenty na to ? wyczytałem gdzies na forum że układ musi być sensowny coby wszystko działało jak należy.
2. jaką wydajność powinna mieć pompa paliwa do tego silnik i jakiego baku najlepiej szukać ? ktoś przerabiał ten temat ? oryginalnie mam bak od silnika 1.6d
3. co zrobić z oryginalnym airboxem, który jakbym nie próbował nie zmieści się pod maskę ? mogę go uciąć i przerobić tak aby bokiem wypuścić sobie np. stożek ? Ewentualnie czy widział ktoś albo robił jakiś patent na to ?
i jeszcze jedno, jakie są różnice między silnikami kr a pl ?
btw. mało się znam na mechanice więc mam nadzieje, że nigdzie żadnego błędu w pytaniach nie popełniłem
pozdrawiam