Gotująca się woda AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr kwie 15, 2009 19:56

Musisz miec chłodnice z wentylatorem od 1.8 .



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr kwie 15, 2009 20:01

witam tez mysle ze chlodnica od 1.8 oczywiscie drozna rozwiaze problem
a powodem wczesniejszego nie gotowania sie mogl byc pozniejszy zaplon ktory ma mniejsza temp spalania no i temp zewnetrzna


Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr kwie 15, 2009 20:19

hm ... to teraz trzeba jezdzic spokojnie :) no ale dlaczego pokazuje temp 90 stopni a woda zagotowana ?


Tutaj maro http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966 przy przekladce tez mial chlodnice z 1.4 ale nic nie wspominal ze mu sie woda gotuje, a mial ABS 90 KM


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 15, 2009 20:54

jeson dobrze pisze. Po pierwsze za mala chlodnica (mniejsza pojemnosc i powierzchnia chlodzaca), po 2 sprawa zaplonu jak pisze jeson. Moze byc tez uszkodzony korek zbiorniczka chlodzacego lub wypalona uszczelka pod glowica. Propozycje?
Zmienic chlodnice z wentylatorem od 1.8 (ma większe łopatki i pewnie prędkosc inna), jak to nie pomoże to test na zawartosc CO2 w plynie chlodzacym czyli test uszczelki pod głowica ew najpierw sporobowac podmienic na chwile korek zbiorniczka i potestowac co bedzie.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr kwie 15, 2009 20:59

Racer, uszczelka jest nowa, na silniku nie ma prawie zadnej kapki oleju, nigdzie nie cieknie, plynu nie ubywa ani nic. No jedynie jak sie zagoruje to wywali przez koreczek otworkiem wode i syczy. Takze koreczek sprawny jest bo działa, inaczej by zbiornik rozsadziło tak jak kumplowi w 1,4 :) No to chyba zostaje jednak ta chlodnica wieksza do zmiany.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 15, 2009 21:04

Koreczek czasami potrafi sie zacinac wiec to tez trzeba brac pod uwage. Uszczelka jak nowa to niby problem z glowy ale nie zawsze to pomaga jesli nie jest dobrze sprawdzone i zrobione. Chlodnice i tak musisz wymienic bo jak bedziesz stal w korkach latem to zawsze bedzie sie gotował. Potem zobaczysz jak bedzie. Ja jak mialem zamulona chlodnice to tez cisnienie sie zbieralo a czasem az weza zrucalo jak korek nie dawal rady. Po wymianie chlodnicy bajka :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr kwie 15, 2009 21:10

Racer pisze:czasem az weza zrucalo jak korek nie dawal rady.
nie strasz mnie bo ja mam sztukowany waż na dole przy chlodnicy bo przeciez w 1,4 sa gdzie indziej otwory :D

Obrazek


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 15, 2009 21:16

Czy tam masz wentylator 1 biegowy? W AAM chyba byly 2 biegowe... Zmien chlodnice i wentylator i daj znac jak sie jezdzi :) Wąz jeśli zesztukowany na rurce z fartuszkiem to będzie żył ale jesli na zwykłej rurce to moze być słabo przy dużym ciśnieniu. Wróć do oryginału ;)
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 21:27 przez Racer, łącznie zmieniany 1 raz.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr kwie 15, 2009 21:21

nie wiem ilu biegowy jest, hm ...wiazke kabli tez zmieniałem a ZBD na AAM i pasowała wtyczka przy wentylatorze i tym czujniku w chlodnicy. Co do sztukowania rurki niestety ... ale bez kołnierzyka, zwykła prosta aluminiowa [ chyba ] rurka :( Orginał niestety przy chlodnicy z 1,4 nie wchodzi w gre bo inaczej jest poskrecany, tylko pasuje ten co jest u góry :)


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 15, 2009 21:29

Jesli jest 1 biegowy to ma 2 kabelki w kostce a jesli 2 biegowy to ma 3 kabelki. Inny jest tez wlącznik wentylatowa w chłodnicy bo ma 3 kabelki a nie 2.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr kwie 15, 2009 21:31

3 kable ma


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » śr kwie 15, 2009 22:14



Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw kwie 16, 2009 07:48

Pomiar cisnienia sprezania pokaze wypalona uszczelke, wtedy kiedy bedzie juz dosc duza dziura i silnik juz nie bedzie pracowal nieregularnie a nie pokaze wtedy kiedy bedzie wypalona pomiedzy kanalem płyny chlodzacego a olejowym :) Pomiar CO2 w płynie chlodzacym daje wiecej pewnosci co do uszczelki. Ja tak czy inaczej zaczynalłbym od chłodnicy i wentylatora :grin:


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości