Strona 1 z 1

gti 16v skaczace jak zaba

: śr kwie 15, 2009 17:37
autor: bindziak
witam!

panowie potrzebuje Waszej pomocy- wczoraj zmienilem reduktor w aucie (golf gti 16v PL) i do momentu wymiany reduktora auto chodzilo normalnie na benzynie a po wymianie przy wcisnieciu gazu skaze jak zaba zarowno na gazie jak i paliwie- zmienilem poduszke przednia pod silnikiem myslac ze moze to by prezyzyna ale nie ma zadnej poprawy- macie moze jakies pomysly co to moze byc? prosze o pomoc <please>

pozdrawiam
bindziak

: śr kwie 15, 2009 22:50
autor: Alex_220
Może zaczął pracować na 3 cylindry?? sprawdź czy iskra dochodzi i czy wtryski dają paliwo. A czy nie było grzebane przy rozrządzie?? Może pasek przeskoczył ( zresztą mógł przeskoczyć i bez ingerencji mechanika w rozrząd). Pozdro !

: śr kwie 15, 2009 22:55
autor: Karol G60
a nie poyliłes przewodów? z reduktora idacego z gazem i przewodu od kompensacji? tego z boku pokrywki reduktora... :helm:

: pt kwie 17, 2009 13:11
autor: bindziak
no wiec kompensacja nie jest pomylona i zaplon tez jest ok na lampie stroboskopowej wszystko jest oki wiec rozrzad nie bedzie przestawiony. zauwazylem nowy objaw- na zimnym silniku auto jedzie a jak chwyci temp to wtedy zaczyna sie przerywanie- moze jakis czujnik sie posypal....?

: sob kwie 18, 2009 13:10
autor: Alex_220
Hmmmm....może masa luźna i po rozgrzaniu przerywa? Albo pompa paliwa. ostatecznie rozrząd do wymiany, starte popychacze nie otwierają zaworów prawidłowo( na zimnym dostaje więcej paliwa, to działa normalnie a po rozgrzaniu wymięka). Powodzenia w poszukiwaniu.

: czw kwie 23, 2009 16:11
autor: bindziak
no wiec problem rozwiazany :) okazalo sie ze przewod od modulu do aparatu mial przebicie- po wymianie wszytsko wrocilo do normy- dzieki za sugestie- zakmykamy temat :)