(Mk2) Coś huczy przy lewym kole...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

(Mk2) Coś huczy przy lewym kole...

Post autor: ck » pn wrz 26, 2005 01:49

...a zwłaszcza przy lekko skręconych kołach,chociaż jadąc na wprost też się czasami zdaża.Rok temu wymieniałem przeguby i od tamtego momentu tak się dzieje.Czyżby faktycznie to był przegłub,wada fabryczna?Czy znowu czeka mnie wymiana?Poradźcie coś.



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » pn wrz 26, 2005 09:40

Jeżeli przy skręcie w prawo lewa strona mocniej chuczy to na 90% padnięte jest łożysko w kole. :pub:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn wrz 26, 2005 11:02

Ja też obstawiam łożysko.


Black

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn wrz 26, 2005 11:29

Tylko łozysko , panowie



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn wrz 26, 2005 23:41

jak to dokładnie sprawdzić,że to łożysko?

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 23:43 ]
GEORG pisze:Jeżeli przy skręcie w prawo lewa strona mocniej chuczy to na 90% padnięte jest łożysko w kole. :pub:
raczej odwrotnie tzn,przy skręcie w lewo, lewa strona mocniej huczy.



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt wrz 27, 2005 09:08

zdejmil koło i zobacz co trzeba odkręcić aby dostać się do łożyska,ale napewno nakrętkę która trzyma piastę koła



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » wt wrz 27, 2005 10:23

Witam prawdopodobnie łożysko ale dla pewności pozamieniaj opony. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » śr paź 19, 2005 07:56

Wydaje mi się,że to nie łozysko bo to jest inny huk(pulsacyjny),który nie zawsze sie pojawia i nie wiem od czego to zależy.W tylnym kole mam łozysko do wymiany i daje całkiem inny odgłos niz to cos z przodu.



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » śr paź 19, 2005 09:30

na 95% lozysko mialem to samo u siebie. za lozyskiem przemawia tez fakt ze przy skreceniu huchy mocniej, a i jesli skreciesz w prawo i huczy mocniej to wskazuje to ze walniete jest lewe lozysko!!. jesli bylaby to opona to huczalaby caly czas bez wzgledu na skrecenie kol.
w mkIII lozysko kosztuje ok 50zl w mkII pewnie podobnie.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr paź 19, 2005 10:29

mkII mkIII cena ta sama, to samo lozysko idzie



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob gru 10, 2005 19:55

A jednak nie łożysko a przegłub.Miałem luźną opaskę na przegłubie i z pod niej wydostawał sie smar i pewnie huczał z braku smaru,bo teraz nie huczy jak mu dałem duzo smaru.Niestety w sklepie nie porafili mi sprzedac odpowiedniej opaski,jak nie za duża to zamała,a wszystko wg. katalogu brane.Jeżdżę narazie na drucie,ale widzę,że zaś smar wyłazi.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 10, 2005 20:30

ck pisze: to jest inny huk(pulsacyjny)
brak smaru to jedna przyczyna. Takie odgłosy mogą sie pojawić też jak w niewłaściwą stronę odwróciłeś takie talerzowe sprężynujące podkładki przy montażu. I tak musisz jak najszybciej rozebrać to dla wymycia więc porównaj sobie z rysunkiem w książce serwisowej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob gru 10, 2005 21:08

ck pisze:jak to dokładnie sprawdzić,że to łożysko?

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 23:43 ]
GEORG pisze:Jeżeli przy skręcie w prawo lewa strona mocniej chuczy to na 90% padnięte jest łożysko w kole. :pub:
raczej odwrotnie tzn,przy skręcie w lewo, lewa strona mocniej huczy.
Mnie uczyli że przy skręcie w prawo lewe łożysko jest bardziej obciążone ( ciężar samochodu przenosi się na lewą strone) i dlatego je słychac (chuczy) :chytry:
Pozdro :pub:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » ndz gru 11, 2005 13:37

Z osłonami przegubów też miałem problemu. Niby dobierane z katalogu, a nie pasowały. W końcu okazało się, że identyczna osłona jest z Fiata 127 :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości