przerobienie przewodu wspomagania
: wt kwie 14, 2009 20:21
witam posiadaczy Mk4.
Oo pewnego czasu zauwazylem pocenie sie przewodu od wspomagania,poziom plynu spadl do Min wiec postanowilem zadzialac
Dzwonilem do ASO jaki koszt takiego przewodu i tu szok 645zl
wiec dolalem plyn i tyle.

Jakos nie moglem spokojnie jezdzic wiedzac ze z tego przewodu jest wyciek. Podjechalem do mechanika i ten powiedzial "po co kupowac nowy przeciez mozna ten zarobic i bedzie wszystko OK" Przewod wymontowal podjechal do punktu gdzie zarabiaja przewody wysokiego cisnienia. Panowie w punkcie powiedzieli ze moga go zregenerowac tylko bez tej "zweżki" ktora jest w polowie przewodu. Wsrodku tej zwezki nic nie byli zadnego zaworu tylko zmniejszenie srednicy i dalej normalna jak na przewodzie.Przewod zrobiony koszt regeneracji (zarobienie) 59zl.
Mechanik powiedzial ze brak tej zwezki nic nie spowoduje bo pompa daje takie cisnienie jakie potrzebuje uklad. Płyn zalanu nowy orginalny zielony. Uklad odpowietrzony 10x do oporu. Tylko teraz slychac jak pompa wspomagania buczy.na postoju przy malym ruchu kierownica juz slychac buczenie
podczas jazdy jakby turbinak w TDI tylko ze u mnie jest bezyna. Kierownica chodzi lekko.Stan plyny MAX przy rozgrzanym. Zero wycieków, pocenia.
Jaka moze byc przyczyna tego zachowania , czy przypadniem uklad dalej zapowietrzony ? a moze brak tej "zwezki" cos namieszał ??
[ Dodano: 15 Kwi 2009 16:42 ]
widze ze nikt nie kumaty w tym temacie
[ Dodano: 15 Kwi 2009 16:43 ]
widze ze nikt nie kumaty w tym temacie
Oo pewnego czasu zauwazylem pocenie sie przewodu od wspomagania,poziom plynu spadl do Min wiec postanowilem zadzialac



Jakos nie moglem spokojnie jezdzic wiedzac ze z tego przewodu jest wyciek. Podjechalem do mechanika i ten powiedzial "po co kupowac nowy przeciez mozna ten zarobic i bedzie wszystko OK" Przewod wymontowal podjechal do punktu gdzie zarabiaja przewody wysokiego cisnienia. Panowie w punkcie powiedzieli ze moga go zregenerowac tylko bez tej "zweżki" ktora jest w polowie przewodu. Wsrodku tej zwezki nic nie byli zadnego zaworu tylko zmniejszenie srednicy i dalej normalna jak na przewodzie.Przewod zrobiony koszt regeneracji (zarobienie) 59zl.
Mechanik powiedzial ze brak tej zwezki nic nie spowoduje bo pompa daje takie cisnienie jakie potrzebuje uklad. Płyn zalanu nowy orginalny zielony. Uklad odpowietrzony 10x do oporu. Tylko teraz slychac jak pompa wspomagania buczy.na postoju przy malym ruchu kierownica juz slychac buczenie

Jaka moze byc przyczyna tego zachowania , czy przypadniem uklad dalej zapowietrzony ? a moze brak tej "zwezki" cos namieszał ??




[ Dodano: 15 Kwi 2009 16:42 ]
widze ze nikt nie kumaty w tym temacie

[ Dodano: 15 Kwi 2009 16:43 ]
widze ze nikt nie kumaty w tym temacie
