Luz amortyzatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Luz amortyzatora
Witam, wczoraj wymieniałem tarcze i klocki z przodu, i zauważyłem że gdy przód był w powietrzu to amortyzator miał luz na górnym mocowaniu na kielichu. Chodził na boki jak i góra dół, ewidentnie odczuwalne było bicie( luz na poduszkach) czy takie zachowanie amorka bez obciążenia jest normalne ?? czy tych luzów nie powinno być ?? Bo gdy auto stoi na kołach wszystko jest okey. pozdro
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Po opuszczeniu auta nie ma już żadnych luzów. Tylko jak sprawa ma się w przypadku jazdy po ostrych wybojach? czy wtedy te luzy nie są odczuwalne ?? Bo sam nie wiem czy to ma tak być czy nie. Jeśli coś nie tak to wymienie, bo lubie gdy wszystko jest jak należy.
[ Dodano: 12 Kwi 2009 13:12 ]
tak tylko geometria dochodzi do tego czyli 80-90zł[/quote]
Jest opcja wyciągnięcia całego amorka z piastą, tarczą itd bez ruszania geometrii
[ Dodano: 12 Kwi 2009 13:12 ]
tak tylko geometria dochodzi do tego czyli 80-90zł[/quote]
Jest opcja wyciągnięcia całego amorka z piastą, tarczą itd bez ruszania geometrii
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
jezeli podczas jazdy nic nie puka, stuka to wszystko jest jak najbardziej w porządku
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 13:16 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
ja o tym wiem, żle zrozumiałeś to co napisałem...OSA... pisze:geometria to i zbierzność i kąty jezeli chodzi o golfa wiec ma racje bo jest sznsa ze przestawi sie zbierznosc na drazku moze nie wiele ale zawszebrak zbieżności = brak geometrii, co ty wypisujesz za brednie
chodziło mi o to że kolega pietka_86, nie ma racji pisząc że po przestawieniu zbieżności geometria pozostanie dobra bo jedno wyklucza drugie
a pozatym nawet jeśli udałoby sie to wyciągnąć razem z piastą to wymiana poduszki amortyzatora na nową i tak przestawi geometrię
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
sory chodzilo mi o to,ze jesli nie odkrecisz amortyzatora od piasty i wsadzisz nowa poduszke to nie koniecznie zmienil by ci sie kat pochylenia kola...
a na drazku przekladni kierowniczej wystarczy zrobic slad i odmierzyc od niego odleglosc do przeciwnakretki i pozniej tak samo skrecic...ja tak zrobilem i jest ok,jak puszcze kierownice golfik jedzie prosto
a na drazku przekladni kierowniczej wystarczy zrobic slad i odmierzyc od niego odleglosc do przeciwnakretki i pozniej tak samo skrecic...ja tak zrobilem i jest ok,jak puszcze kierownice golfik jedzie prosto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości