Strona 1 z 1

Problem na zimnym silniku

: ndz kwie 12, 2009 10:53
autor: czarek1982
cześć

temat stary jak rzeka, więc może ktoś z was przerabiał go dogłębnie.

mam problemy na zimnym silniku z uruchomieniem go.

są 2 sytuacje:

1)
autko stoi np 4 dni bez przepalenia
odpalić go to nie jest taki duży kłopot, ale ze 2,3 razy trzeba pokręcić.
mam wrażenie że paliwo gdzieś wraca od silnika, bo pierwsze kręcenie jest jakby na sucho.
drugie już łapie a za trzecim razem da się już odpalić, ale silnikiem nieźle telepie przez pierwszych 5 sek.
jak juz odpali (oczywiście trzeba pomagać mu pedałem gazu) to na wolnych po 30 sek potrafi znów zgasnąć.

2)
auto odpalane tego samego dnia
odpalenie jest łatwiejsze, ale bez pomocy pedałem gazu nie ma szans na to żeby załapał.
jak już jest uruchomiony, to trzyma obroty równo


Chłopaki, powiedzcie mi co może być tu nie tak. mieszkam na stancji więc raczej nie mam dostępnego sprzętu, kluczy etc. ale co jakisz czas wracam do domku i tam mam wszystko co mi trzeba. więc chciałem stworzyć listę rzeczy do sprawdzenia jak już w domku się pojawię. pomożecie mi taką listę zrobić ?


ps1 silnik 1.8 16v PL (jak w temacie)
ps2 sorry za dział i dzięki za przepięcie

: ndz kwie 12, 2009 12:24
autor: roman58
Napisz chociaż jaki masz silnik.

: czw kwie 16, 2009 06:18
autor: czarek1982
no i jak Panowie i Panie?

macie jakieś podejrzenia ?

: czw kwie 16, 2009 07:11
autor: venomek
Świece, kable, czujnik temperatury.

: czw kwie 16, 2009 16:13
autor: czarek1982
venomek pisze:Świece, kable, czujnik temperatury.
to już sprawdzone na pierwszy ogień

raczej zastanawia mnie takie urządzenie jakie jest na podszybiu od strony pasażera - moduł rozruchowy - podobny do kompa. Do niego jest podłączony wężyk podciśnienia z kolektora który również idzie do jakiegoś innego urządzenia -na wysokości filtra powietrza.

[ Dodano: 31 Sie 2009 21:43 ]
czarek1982 pisze:
venomek pisze:Świece, kable, czujnik temperatury.
to już sprawdzone na pierwszy ogień

raczej zastanawia mnie takie urządzenie jakie jest na podszybiu od strony pasażera - moduł rozruchowy - podobny do kompa. Do niego jest podłączony wężyk podciśnienia z kolektora który również idzie do jakiegoś innego urządzenia -na wysokości filtra powietrza.
chłopaki natrafiliście na taki anomalie może?